Cuma Yazıları / Ben Seni ALLAH İçin Seviyorum..!

Bütün ümmetin cuması mübarek olsun. Rabbim bu cuma hürmetine tüm sıkıntılı ümmetin sıkıntılarını hayra çevirsin. Bu hadis-i şerifi öğrenelim çok olmadı. Okuduğumda  çok hoşuma gitmişti, zira ben de hep bu yolda harek eden biriyim. Bu düşüncemin kendimce mantıklı açıklamlarını yaparken, bunu efendimizin tavsiyesi olarak okuyunca hem uygular hem tavsiye eder oldum.

Bir gün Peygamber Efendimizin huzuruna gelen bir kimse,

oradan kalkıp gitmekte olan bir başka müslümanın arkasından :

“Ya Rasulullah, ben bu giden adamı seviyorum”
…demişti….

Peygamberimiz (S.A.V) ona

“Öyle ise ona kendisini sevdiğini bildir”
buyurdu…

Bunun üzerine o zat o kimsenin arkasından gitti, ona yetişti ve :

“Ben seni ALLAH için seviyorum”
dedi…

Bunun üzerine o Müslüman:

“Öyle ise beni uğrunda sevdigin Allah da seni sevsin”…
diye dua etti….

Ebu Davud

 

Cuma Yazıları / Ben Seni ALLAH İçin Seviyorum..!’ için 2 yanıt

  1. Tüm arşivinizi tek tek okudum ve şu an Cuma namazından geldikten sonra kalanını da okuyarak bitirdim.Helal ve sağlıklı olsun diye evde peynir yapmak için tarif ararken tanıştım Cuma yazılarınızla.İzin verirseniz bazılarını paylaşacağım.Hem Antep hemde Konya da yaşamış ve şu an Adana da yaşayan biri olarak ta yemek yemek ve yapmak benim için bir kültür paylaşımıdır.
    Tüm paylaşımlarınız için Allah razı olsun.

  2. Anonim arkadasim kaynak belirttigin sürece elbette sakincasi yok. Rabbim niyeti hayir olan herkesten razi olsun…

Yorum bırakın