Artik Türkiye’deyim…

Tüm dostalarimi selamlarin en güzeli olan Allah’in selamiyla selamliyorum…

Yillardir kurulan hayaller, gayretler, emekler, palanlar, düsünceler, düsünceler, düsünceler… Acabalar icin sarfedilen bir sürü zaman…Pisman olursunuz diyenlere, geri dönersiniz diyenelere, hatta ” Siz gidemezssiniz!” diyenelere inat vatanimin topraklarindan sizlere ilk yazimi yaziyorum. Bu günüme binlerce sükrediyorum. Artik ben de ait oldugum, dogdugum topraklardayim. Siz, yani Tükiye den gurbete cikmayanlar, sizler bu duygulari zannediyorum ki, anlayamazssiniz ama gurbetci dostlarim beni cok iyi anlar. Rabbim dönmeyi isteyen, kalbi vatan icin carpan herkesi vatanina hayirla kavustursun.

Simdilik tarif ekleyemiyorum, zira henüz yeni hayatimla ve mutfagimla bizbize zaman geciriyoruz. Ancak Allah nasip ederse en kisa zamanda yeni tariflerle burada olacagim.

Ziyaret eden tüm dost ve takipcilerimi sevgiyle selamliyorum…

28 thoughts on “Artik Türkiye’deyim…

  1. Hoşgeldin Lavantin…

    Seni çok iyi anlıyorum,toprakların seni kucaklamış ve sen de pür mesut olduğun için yazın bir kavuşma anının heyecanını anlatıyor…Nice güzel günleriniz olsun bundan böyle…

    Sevgiler,

  2. Hoşgeldin safalar getirdin. Rabbim yeni hayatınızı hayırlı kılsın inşallah..

    Ben uzun zamandır ziyaret etmemiştim, blogrolde hiç güncellediğin görünmüyor.Meğer sen buralardaymışsın..

  3. Sizin adiniz a cok sevindim Allah bizede nasip eder insallah
    cocuklarimla berabe rvatanima donmeyi bende cok isterim hayirliis ile .
    Sevgiler
    Sefa

  4. Aleykum selam sevgili Lavantin,
    senin ve ailen adina ne kadar sevindigimi bilemezsin,Rabbim hakkinizda hayirli etsin insaAllah,Turkiye’miz gibisi yokki.
    Offf çok duygulandim simdi ,darisi bize olsun insaAllah.
    Allah’a emanet ol.

  5. Hoş geldin canım…Senin adına çok sevindim,hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.Nerede yaşamaya başladınız belli oldu mu?

    sevgiler…

  6. Hemde cok iyi anliyorum! Ne guzel, ne guzel bir cesaret. Umarim pismanlik duymazsiniz ve memleketinizde guzel yillar sizi bekliyordur insAllah. Bende Gaziantepliyim, hemseriyiz yani, Hollandada dogdum buyudum. Ben 3 yil evvel evlendim, esimle birlikte buraya yerlestik. Ben avukatim, esim insaat muhendisi, ama burada meslegini surdurmesi o kadar zor ki? Bugun memlekete donelim desem hemen hazir. Burada butun yuk benim uzerimde, zaman zaman istiyorum gidelim o benim pesimde degil, ben onun pesinde yasayayim hayati diyorum. Sonra cesaret edemiyorum. Kurulmus bir duzen, bildigim yerleri birakip gitmek zor. Bu yuzden cesaretiniz icin sizi tebrik ediyorum.

    Siteninizi surekli takip ediyorum, tarifleriniz cok guzel. Umarim gorusuruz tekrar, tanisiriz.

    Hollandadan selamlar memleketime,

    Serap

  7. Sizin adınıza çok ama çok sevindim.Hoş geldiniz sefalar getirdiniz.Umarım herşey gönlünüze göre olur. Kaç yıl sonra sılaya dönüş ?
    FATOŞ

  8. Sevgili Serap, özellikle disarda doganlar ve büyüyenler icin geri dönüs fikiri gercekten biraz cesaret gerektiriyor. Ancak Türkiye mahrumiyetler ülkesi degil ve oralarin eksilerini düsününce buralardak artilar kat kat fazla. Velev ki, artisi olmasin, ezan duymanin bir insani ne kadar mutlu edecegini ne büyük bir nimet oldugunu en iyi biz biliyoruz.

    Hem inanki sanilan kadar zor degil. Hele sizler gibi kalifiyeli insanlarin hic bir zaman hak ettikleri yerlere gelemeyecekleri bir yerde olmalarini zaten anlamiyorum.:) Neyse bu konu uzar gider…insallah sizlerinde hersey gönlünüzce olur.

    Selametle…

  9. Sagolasin Mihriban…gercekten vatan gibisi yok! Trafik canavarlari ve insanlarinin kuralsizligi haric tazunu da seviyorum topragini da…

  10. Sefa, rabbim gönlüne göre versin. Insallah bir cesaret bir gayretle sizlerde bu hayirli karari versiniz.

    Selametle…

  11. Sevgili Lavantin

    Türkiye ye gelmene senin adına çok sevindim. Konya yerleşmek için çok güzel bir şehir, ben iç anadolu da bir de kayseriyi çok beğenirim. İnşaallah herşey ümit ettiğiniz gibi olur ve hayırlısı ile düzeninizi kurarsınız. Sonuçta insanın vatanı hiç bir yere benzemez, özellikle avrupa ülkelerinde oturanlara gelmek istemelerinde hak veriyorum. Tekrar hoşgeldin arkadaşım, kardeşim…

  12. Sa melegim…..

    ins hayirlisiyla yerlesmissindir…..diye temennide bulunayim……Mevlam herdaim SIKINTIlarimizin üstesinden gelmeyi nasib eylesin……

    Allah CC emanet ol
    Sa

  13. Hoşgeldin canım! Hayırlı mübarek olsun. Rabbim kalbinizi feraha erdirsin. Sizin adınıza çok sevindim. Memleketimiz gibisi var mı? Allah’a emanet olun…

  14. Merhaba canım, epeydir görüşemedik ama bu haber üzerine sana yazma ihtiyacı hissettim sizin adınıza çok sevindim inşallah herşey gönlünüzce olur Rabbim hakkınızda hayırlısını versin.İnşallah bir Konya ziyaretinde sizi görmek ve tanışmak nasip olur sizi de Kastamonuya bekleriz tabiki.Ben de 8.ayını yaşayan hamile biri olarak zor günler geçiriyorum internetten felan uzak kalmam bundandır, mutfağıma da giremiyorum aylardır. Sana hem hoşgeldin diyeyim dedim hem de kendimden haber vereyim istedim.sevgilerimle…

  15. ya çok sevindim seninle tanışmayı çok arzu ediyorum antep de yaşıyorum lütfen geleceğin zaman bildir selamlar

  16. Ses verin artık merak ettik sizi .Artık yerleşmişsinizdir diye düşündüm.Özledik yazılarınızı
    FATOŞ

  17. Sevgili Lavantin,

    Oncelikli bircok arkadasin belirttigi gibi sizi buyuk cesaretinizden dolayi kutluyorum. Ben sizi Hollandadan yaklasik 3 yildir takip eden sessiz bir takipcinizim. Sizin adiniza cok sevindim. Ins hersey umdugunuz gibi giderde geri donmezsiniz. Bizde esimle cok ciddi dusunuyoruz ozellile evlatlarimiz icin ama serap hanimin dedigi gibi burda yetisenler icin ekstra zor oluyor. Bizimde hamd olsun is sykintimiz olucagini dusunmuyorum meslegimiz var sadece buyuk bir cesaret gerektiren bir adim. Galiba bizimkisi sadece aliskanlik bir ruyanin icindeyiz sanki. Uyanmak sizin gibi bir gun hepimize nasip olur ins..

  18. Aleyküm selam. Hoşgeldiniz Türkiye’ye. Bundan sonrası hayırlı olur inşAllah sizin için. Rabbim gönlünüzdekini hayırlısıyla versin. Yeni düzeninizi en kısa zamanda kurarsınız inşAllah. Selametle…

  19. Gözyaslari icinde okudum…ne cok sevindim senin adina canim..ve ne cok isterdim bende gelmeyi..seninle face sayfandan yazismistik bir kac kez,bende almanyada oldugumu demistim,sen dönmek gibi bir planin oldugunu söylemistin taa ozaman bile icim kipir kipir olmustu,benim hic ümidim olmadigindan dönecegime…senin adina öyle mutlu oldumki Allahim nolur nolur kimse kalmasin vatanindan uzakta..herkes dogdugu topraklarda olmasa bile kendi bayraginin altinda ezanin sesiyle yasasin Rabbim nolur…..icim aciyo…..en cokta ben türkiyede yapamam diyen ne orali olmus nede burali olabilmis zihniyete:(((
    benimde hergün Rabbimden duam bir gün kendi ülkemde hayat sürebilmek esimle sevdiklerimle…hakkimizda hayirlisi tabii….
    tekrardan hayirli olsun cennet vatan.bizim icinde dua et olurmu???
    Not:bu arada bende bir blog actim ve yeniyim cok..beklerim sükrancim:))

  20. selamun aleykum lavantin.uzun zamandir takip edememistim,meger turkiyeye donus yapmissiniz.umarim hakkinizda bu hayirlidir.turkiyede yasayipta avrupaya gelmek,ayak uydurmak ne kadar zorsa donus yapmakta zor.ben 9 yildir turkiyeye hic gitmedim korkularim var.insanlari anlayamiyorum.muslumanlar ama muslumanca yasamiyorlar.bir sonraki yazinida okudum rabbim kolaylik versin sizlere.rabbime emanet olun.hayirli gunler diliyorum.

Bir Cevap Yazın

