Cuma Yazıları/ Yüzde Ellisi Eşek…

Tüm inananların cuması mübarek olsun…

 Benim tanıdığım ilk şiir kitabı Necip Fazıl’ın “Çile” kitabıydı… Saatlerce elimden bırakmadan okur, okurdum… Yaprakları sararmış çok eski bir baskısıydı bu kitap. Evlerimizde çocukların çeşitli konularda benimseyeceği ve özdeşleşeceği büyüklerin kitapların bulunması çok önemli. İlk şiirimi bu kitaptan esinlenerek yazmıştım ve haala yazarım…

Necip Fazıl, mahkemede sinirlenmiş. Hâkime:
– Burada bulunanların yüzde ellisi eşektir, demiş. Hâkim, sözünü geri
almasını istemiş. Şair buna yanaşmamış. Ancak hâkim diretmiş. İşin
…kötüye varacağını anlayan Necip Fazıl:
– Peki hâkim bey, demiş, sözümü geri alıyorum. Burada bulunanların yüzde ellisi eşek değildir.

5 thoughts on “Cuma Yazıları/ Yüzde Ellisi Eşek…

  1. Serap ince zeka bu olsa gerek. Diyecegini yine de söylemis oluyor.:))

    Sevgiler…

  2. sizden izinsiz kısa hikayenizi facebook da paylaştım ve çok beğenildi.Tabii sizi adres göstererek.Umarım bana kızmazsınız, çünkü sıkı bir takipçinizim.Lütfen hakkınızı helal ediniz, hakkınıza gimemişimdir inşaAllah.Selam ve dua ile kalınız.
    Aysun.

  3. Estagfurullah Aynur hanim…zaten bana ait degil ben de netten bulmustum.

    Selametle…

Bir Cevap Yazın

