Başlıksız!…

 Birkaç gündür İnternet’e girmediğimden yeni yazı yazamadım. Ama açıkçası Mavi Marmara gemisindeki onca canı düşününce sayfanın baş köşesinde bir tatlının resmi beni rahatsız etti. Uzun cümleler kurmak istemiyorum, çünkü aynı sakızı çiğnemek gibi geliyor bana. Kimin ne olduğunu, bilmeyen varsa Allah onu ıslah etsin demekten başka ne denir.  Ancak bir husus var ki, unutkan zihinlerimiz yine üzerine perde çekti. Geçen sene başladığımız – ben yıllardır boykot yaparım- boykotu unutuverdik. Boykot imanlı insanın haramdan kaçtığı gibi kaçması gereken, yaşam tarzı haline gelmeli. Kendi kendinize kurşun sıkmayın, dostu düşmanı bilin artık.

4 thoughts on “Başlıksız!…

  1. Sevgili lavantin,

    Belki hatırlarsın, daha sitemi ilk açtığım günlerde sana kemalpaşa tatlısını anlatan uzun bir yorum yazmıştım:)
    Sanırım bu yorum sayesinde Cahide ile tanıştık, harika arkadaşların desteği ile siteye devam ediyorum. Senin tariflerini daha önce keşfetmiştim zaten ama şimdi tekrar başlamana çok sevindim.
    Gerçekten harika tarifler var, hiç abartmıyorum. İlerleyen günlerde inş. denemek istediklerim de var…
    Sevgilerimle…

  2. Selamün aleyküm canımm,hoşgeldin sefalar getirdin.Yeni siten hayırlı mübarek olsun inşaallah.Özledik seni çok geciktin.Bir daha bu kadar uzun ayrılma emi?

    Gelişin acı günlere denk geldi ne yazıkki.Hepimizin kenetlenip tek yürek olması gerekenler zamanlar.Hep böyle olmalıydı aslında ama o vahdeti bir türlü sağlayamadık malesef.
    Boykot için çoğumuz üç maymunları oynuyoruz.Kalp gözleri açık olanlar kazandı inşaallah.
    Selam ve dua ile canım kardeşim…

  3. tesekkür ederim Mine… Insallah daha sik görüselim.

    Sevgiler…

    Ve aleykümselam Cahide… Ben de sizleri özledim.

    Aslinda boykot lisetesine söyle bir göz atmistim daha önce ve ilk fark ettigim bu ürünlerin hep markalasmis olmasiydi. O günden hatta daha öncesinden beri markalara gicigim var ve ister yahudi olsun ister olmasin- hosyahudi en azindan yandas olmayan kac marka var?- ne üstüme giyerim, ne de evime sokarim. Rabbim hep de böyle olmayi nasip eder insallah.

  4. Sevgili lavantin,

    Belki hatırlarsın, daha sitemi ilk açtığım günlerde sana kemalpaşa tatlısını anlatan uzun bir yorum yazmıştım:)
    Sanırım bu yorum sayesinde Cahide ile tanıştık, harika arkadaşların desteği ile siteye devam ediyorum. Senin tariflerini daha önce keşfetmiştim zaten ama şimdi tekrar başlamana çok sevindim.
    Gerçekten harika tarifler var, hiç abartmıyorum. İlerleyen günlerde inş. denemek istediklerim de var…
    Sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

