Telefondayım Geleceğim…

Hayırlı ve güzel bir hafta diliyorum tüm takipçilerime.  Kendi sermayemizden çalarak karşılıyoruz her haftayı, her günü…  Sermayemiz uzun bir ömür. Kimi itaat ve aşkla yaşar, kimi elindeki kıymeti rüzgara savurur. İnşallah rüzgara savuranlardan değilizdir. İnşallah gelecek günler hep hayırlı insanların  hayrına olur.

Şimdi bu manalı sözler nereden çıktı?  Ne oluyor kardeşim bir durum mu var? Ayrılık kısa da olsa uzun da demek ki insanı duyguların eline bırakıveriyor. Kardeşlerim… 25 milyon senelik bir ayrılık var önümüzde!.. Demeyeceğim elbette.:))) Bak şimdi, 1 ay ara vereceğim diye neler yazdım.:) Ağlasam mı acaba?:(((  Ben saadet veya sedata  geleyim de millet daha çok sıkılmasın. Efendim, bir en fazla iki ay bloğumu güncelleyemeyeceğim. Bloğumu güncellerken vermiş olduğum sessiz ama derinden rahatsızlık için özür dilemeye hiç niyetim yok. Ama bu ara için üzgünüm, hatta kızgınım. Ama kime kızgınım bulabilirsem sizlerle de paylaşacağım.

23 thoughts on “Telefondayım Geleceğim…

  1. Canım, inşallah kötü birşey yoktur üzüldüm bak şimdi.Ses etmesemde takipteydim ve değil 2 ay 2 yıl ara versen de döndüğünde seni bekliyor olacağım.Bir ara görüşelim sevgiler.

  2. Lavantin Allah işlerinizi kolaylaştırsın, kalbinizi kırdıysak hakkınızı helal ediniz. Aranın çok uzamaması dileğiyle hoş kalın inşallah…

  3. Aaaa!Lavantincigimben geldim sen gitmisin oldumu ya simdi?Arayi fazla acma cnm,bekliyorum dönüsünü sabirsizlikla:)

    Selamlarimla,Serap.

  4. Umarım en kısa zamanda bütün sorunları halledip aramıza dönersin canım.Bekliyor olacağım inşallah…

    sevgilerimi ve dualarımı gönderiyorum…

  5. Canım bir ayın dolmasına az kaldı.Dönmen yakındır sanırım:)
    neye kırıldığını yada kızdığını bilmek isteriz.sana ara verdiren bu kırgınlıkların mı?
    Boşver unut gitsin,senin buralarda olman çok güzel.Bizleri sensiz bırakma canım.Allah’a emanet ol…

  6. Sevgili Lavantin, yeni yazı ekleyip eklemediğini blogspottan göremiyorum. Ancak gelip sayfanı açarsam görünüyor. Şimdi rumma’da yeni bir şey gördüm. Google friend connect eklemiş sayfasına ve ben de oradan sayfasına üye oldum. Şimdi rumma’nın blog güncellemelerini görebiliyorum. Mümkünse sen de bu uygulamayı ekler misin?

  7. Bende ariyorum seni telefonun halaa meskul:);)
    Hadi arayi fazla uzatma bak özledik seni:)
    Geri ön geri dööönn,neolur geri dön
    uzanir tutver elini diyemem neolur geri döönnn:))))

  8. Bende ariyorum seni telefonun halaa meskul:);)
    Hadi arayi fazla uzatma bak özledik seni:)
    Geri ön geri dööönn,neolur geri dön
    uzanir tutver elini diyemem neolur geri döönnn:))))

Bir Cevap Yazın

