Cuma Yazıları- Köşe

 

Geç kalmış bir cuma yazısıyla tüm dostları Allah’ın selamıyla selamlıyorum… Noel kirlerinin bulaşmadığı berrak ve hayırlı bir cuma dilerim iyi niyetler okuyan herkese…

Hazret-i Şems’i, konuşup nasihat etmesi için bir meclise davet etmişler. Hazret, meclise girer girmez, kapı eşiğine oturmuş. Kendisini baş köşeye davet edenlere de şu cevabı vermiş: 

  “ Adam adamsa oturduğu her yer köşe olur ona! Adam adam değilse, köşe bile eşik olur ona!”

Geç kalmış bir cuma yazısıyla tüm dostları Allah’ın selamıyla selamlıyorum… Noel kirlerinin bulaşmadığı berrak ve hayırlı bir cuma dilerim iyi niyetler okuyan herkese…

Hazret-i Şems’i, konuşup nasihat etmesi için bir meclise davet etmişler. Hazret, meclise girer girmez, kapı eşiğine oturmuş. Kendisini baş köşeye davet edenlere de şu cevabı vermiş: 

  “ Adam adamsa oturduğu her yer köşe olur ona! Adam adam değilse, köşe bile eşik olur ona!”

5 thoughts on “Cuma Yazıları- Köşe

  1. cumamız artık geride kalsa da mübarek olsun demek isterim, gönlünüze sağlık, görebilene nasıl işaretler var şu tek cümlede..

    uzun süredir görürdüm lavantin’den şu tarifi aldım, lavantin’de bunu gördüm gibi dipnotlar bloglarda, sonra sessizce izlemeye başladım, şimdiyse ilk selamımı size göndermek istedim: selamun aleyküm lavantin!
    🙂
    birikimce, olgunlukça, ve muhtemelen yaşça da benden çok büyük olduğunuz için bundan sonraki ziyaretlerimde gönlüme yakın hissettiğim tüm blog yazarı arkadaşlarımıza seslendiğim gibi “abla” demek istiyorum müsadeniz olursa,

    umarım iyi bir girizgah yapabilmişimdir yazmak için uzun süre bekledikten sonra..:)

    naçizane bizler de okuduğumuz güzel kitaplardan, kıssalardan alıntılar yaptığımız, tefekkürlerimizi yazıya döktüğümüz bir blog sürdürmeye çalışıyoruz, bir de küçük eczanemiz var:) sizi yanımızda yakınımızda görmek isteriz, bakışımıza katkıda bulunup tecrübelerinizle ufkumuzu genişletmenizi dileriz, bekleriz.:)
    selametle efendim..hoşçakalın…

  2. Selamün aleyküm bacım,
    Az sözle çok şey anlatmak diye ben buna derim işte.Ne güzel cevap vermiş muhterem Şems hazretleri.
    Lavantin bende sana Handenur’dan bahsedecektim.Handenur çok bilinçli ve samimi bir kardeşimiz.Eczacılıkta okuyor.Helal ve katkısız gıdalarla ilgileniyor.Destek vermemiz lazım diye düşünüyorum.
    Allah’a emanet ol…

  3. Vealeyküm selaaam…

    Cahide, helal, doğal, katıksız… Bunlar benim dediğim gibi özel ilgi alanlarım. Handenur’a da bu anlama da her türlü desteye hazırım canım.

    bağlantılarıma ekledim bile.

    Muhabbetle…

  4. tencerede tandır kebab inanın tablo gibi duruyor insanın yiyesi değil seyredesi geliyor .Ama biz yine göz hakkımızı alalım selam komşum cahidenin elleri aracılığıyla bloglarla tanıştım bırakamıyorum Allah razı olsun vesile olanlardan

Bir Cevap Yazın

