Sezon Finali…

Abuk subuk bir yığın dizinin hayatları esir aldığı devrin moda cümlesi “Sezon finali”.  Ben de kullandım ama sırf maksat muhabbet olsun diye.:)

Havalar ısınınca insanın canı ne yemek ister ne blog gezmeleri…  Tatlı, hamur işi vs. diye mutfaklara yönelme zamanı gelen kadar ziyaretçileri arşivime yönlendirerek,  “Kahveler sade, bana müsaade.” diyorum…:)

Ben yine buralarda olacağım inşallah, yani acil sorularınız ve söylemek istedikleriniz olursa en geç 3 gün için de yanıtlarım.:)

image

9 thoughts on “Sezon Finali…

  1. hayırlı gunler lavantıncım..ne korktum sayfanı kapatıyorsun dıye:(neyseki oyle degıl…dınlen bol bol oyle gel:)beklıyorum senı:)

  2. Ayyyyy olamazzzz diyecektim ki:)tatilin sizinde hakkınız olduğu geldi aklıma.Çok güzel bir tatil geçirmeniz dileğiyle..Kendinizi özletmeyin emi:)

  3. Lavantin sana iyi dinlenmeler…
    sen tekrar o güzel tariflerinle dönene kadar arşivinle idare ederiz, ama sen yine de yaz için şöyle serinletici tariflerin varsa arada eklersin, olmaz mı:)

    selametle…

  4. Naile, sanirim haklisin… 3 yildir izin yapmadim ve bu beni daha bir sikiyor, bunun etkisi olabilir…
    Sevgiler, selamlar canim…

  5. iyi ki sadece sezon finali..yeni sezonda aramızda olmanı bekleyeceğiz dört gözle..ben hep buralardayım,final filan yok,beklerim..slmlar

Bir Cevap Yazın

