Kağıt Kebabı

Uzunca bir zamandan sonra yeni bir tarif ekliyor olmak benim için oldukça güzel. Yaralar hala acıtıyor ama hayatin devam ettiğini de biliyorum…
Her insan gibi ben de aç kalacak güç de değildim ama, en azından hoş zamanların uğraşı olarak değerlendirdiğim tarif paylaşma isini biraz da olsa ertelemem yerinde olacaktı.

Sayfamı ziyaret eden, e posta ve msn’ le hatırımı sorup merak eden tüm dostlara teşekkür ediyorum. Sağlık sıhhatim yerinde çok tükür. Sadece hayatımda yaptığım değişiklikler, yeni kararlar ve inancım adına daha dik bir duruşla buradayım. Biz beşerin bir şeyleri kavraması, hayata geçirmesi, illaki olayları yaşamasıyla ya da yasayanlara şahit olmasıyla oluyor.

Kağıt kebabı, su an da hatırlayamadığım bir blog arkadaşımda görüp denediğim hoş bir ana yemek. Fırında olması hem lezzet hem de daha hafif bir tavuk yemeği olmasını sağlıyor.

1a2
 

1b3

 Malzemeler:

  • 1/5 bardak pirinç
  • 1/5 parçalara ayrılmış tavuk
  • 1 domates
  • 2 patates
  • 1 büyük soğan
  • Karabiber, tuz
  • 1,5 bardak su

Yapılışı:

  •  Yağlı kağıt serilmiş bir tepsiye yıkanmış pirinç konur.
  • Üzerine doğranmış patates, soğan ve domates serpiştirilir.
  • tuz ve karabiberi eklenip, 1/5 bardak su ilave edilir.
  • Tuz ve karabiberle ovulan tavuk parçaları malzemenin üzerine yerleştirilir.
  • Üzerlerine bir tabaka daha fırın kağıdı konup kenarları sıkıştırılıp, kürdanlarla sağlamlaştırılır.
  • 200° de fırınlanır.

Pişme süresini her zaman tavuğu pişirdiğiniz süreye göre ayarlayın.

23 thoughts on “Kağıt Kebabı

  1. Rabbim her daim yardımcıları olsun inşallah..Kağıt kebabı anfes görünüyor,ellerine sağlık..

  2. s.a.kardeşim.yeni yerin hayırlı uğurlu olsun.bak sen benden önce kavramışsın bu işi.ben hala bazı şeyleri kavrayamadım.tabi bende dört çocuk olunca fazla zaman ayırmam mümkün olmuyor.bende yavaş yavaş çözerim inşaallah.Allaha emanet ol,Rabbim rızasına uygun bir hayat nasip eylesin cümlemize.(amin)

  3. canım yenı yerın hayırlı olsun…yukarda basbakanımız ıcın yazdıklarına amııııınnnnnn dıyorum Rabbım basımızdan eksık etmesın….

    ellerıne saglık canım arkadasım..enfes enfes…sevgılerımle..

  4. Yeni adresin hayırlı olsun,
    yemek yapan biri olsam(yapmasam bile sürekli takipdeyim) gerçekten faydalanabilecegim güzel bir içerige sahip blogun var emegine saglık.

    huzurla kal!

  5. Uzun süredir blogunuzu takip ediyorum,yeni yeriniz hayirli olsun.Kagit kebabi gercekten enfes görünüyor,en kisa zamanda bende blogumda denemek isterim,ellerinize saglik…

    Bu arada sizi dost linklerime müsaadenizle eklemek istiyorum.

    Sevgilerimle

    lezzetbahceniz.blogspot.com

  6. selamün aleykum,sevgili kardeşim, yeni sayfan hayırlı olsun ,Rabbim herşeyi gönlüne göre versin gönlünü de Kendisine göre şekillendirsin(amin).O’na emanet ol.

  7. Sevgili Papatya, Özlemhan, Melek, Saliha, Aysultan, Sevde, Fatma Betül, Ay sima,Melek, Seval, Sibel, Hayat abla, hepnize yorumunuz ve güzel dilakleriniz icin cok tesekkür ederim.
    Bu defa yorumlara toplu vecap verdim beni mazur görün.
    Hepinizi muhabbetle kucakliyorum.

  8. kurabiyeler çok farklı görünüyor ,içinde fındık olunca da mutlaka harika olmuştur.eline sağlık.

  9. canım bende teşekkür ederim ziyaretime gelmene,….
    ayrıca tavuğu çok beğendim 10 numara…..sayfandaki herşey çok güzel takip edeceğim, yeni mekanında hayırlı olsun diyorum, ziyaretçilerle dolsun…. fındıklı kurabiyede nefisssss…..
    hoşçakal canım…sevgiler…..

  10. Sevgili Hayriye, benim de on numaram oldu inan. Ev de yapilabilecek en güzel tavuk yemegi.

    Sagol canim iyi dileklerin icin.

    Sevgiler ben den….

  11. merhaba
    30 yıllık meslek hayatımda öncelikli öğrendiğim tek şey devamlı yenilik yenilik yenilik çekirdekden yetişme bir aşçı olarakda bir işletmeci olarakda her tarifi her fikri incelemekde yarar görüyorum.
    catering sektöründe yemeğin sanayi olarak görülmesi beni üzüyor
    yemek emek yemek lezzet yemek sanattır yemeğin sanayisi olmaz diyorum
    saygılarımla:)

Bir Cevap Yazın

