Herşey De Bir Hayır Vardır…

Zalim zulmüyle taşı yerinden devindirdi. Evet, onlar akıllarınca bizi sindirmek için, öldürmek için harekete geçti ama, sonuçta ümmet ümmet olduğunu hatırlamaya başladı! Birlik olmaya başladı.
Sınırkapıları açılsa o bölgeye akın edecek milyonlar bekliyor elhamdülillah! Çünkü beşer plan yapar, rabbim o planları bozanların en hayırlısıdır!

“Mü’minler birbirlerini sevmekte, birbirlerine acımakta ve birbirlerini korumakta bir vücuda benzerler. Vücudun bir uzvu hasta olduğu zaman, diğer uzuvlar da bu sebeple uykusuzluğa ve ateşli hastalığa tutulurlar.” (Hadis)

14 thoughts on “Herşey De Bir Hayır Vardır…

  1. Zalimler için yaşasın CEHENNEM!Başka birşey söylemek gelmiyor içimden..

  2. Lavantinim;İçim acıyo biliyomusun bakamıyorum resimlere bile…Bu bakımdan yazım bile yarım kaldı Allah’a havale ettim ben tüm zalimleri…Yüreğine sağlık…

  3. Allah’a havale etmek ve bol dua etmekten başka yapacak bişey yokYüreğine sağlık…

  4. S.A.Sevgili kardeşim ben de aklımda kalan şu hadis-i şerifi paylaşmak isterim:”İman etmedikçe cennete giremezsiniz,birbirinizi sevmedikçe de iman etmiş olmazsınız.”(Peygamberimiz(s.a.v.)nasıl buyurmuşsa öylesi doğrudur.)Rabbime emanet olun.

  5. işte bu yolla anlıyoruz kim bizden,kim bizden değil.Allaha şükürler olsun,ben böyle zamanlarda çocuklarıma durumu çok daha güzel anlatıyorum ve onlarında dostlarını düşmanlarını tanımalarını sağlıyorum Allahın izniyle.şairin dediği gibi;”…bunlar aç yırtıcılar ve çiyanlardır,bunlar aşına ekmeğine göz koyanlardır,tanı bunları tanıda büyü…”

  6. Nurgül, inancim olmasa kendi halimize ümitsizce bakacagim ama…Rabbim affetsin, onlar sehit ya biz?..Prenses o Cehennem bizim icin de yasarsa ne olacak? Korkuyorum, bunca seye seyirci olmaktan korkuyorum.Muhabbetle…Sükran, simdilik hayatimiz bile yarim kaldi duyarli insan olarak ama… Bu yarim kalma bu ic yangisi gecer diye tekrar gaflere dalariz diye korkuyorum. Cünkü bu ne lik ne son. Ama icimzde hala uyuyanlar var!

  7. Aysultan, iste bu benim canimi caitiyor! Hem yapacak birsey yok hem yapacak birseyler var ve olmak zorunda. Bu acziyet bizim hakkettigimiz bir aci! Onlar seht, gazi ama bizi Allah’a sikayet ediyorlar ve bunun hesabini nasil veririz bilmiyorum?Selametle arkadasim…Nisanur, biz zaten o noktada kaybettik! Birbirimizi degil her kusuru hatasiyla onlari sevdik, özendik, yok edindik! Gercek iman eden olsaydik bu hadisi seriflere böyle zit düsmezdik. Bu gün icim bir baska yaniyor ve kime ne diyecegimi bilmiyorum!Cahide, tüm kalbimle katiliyorum. Bunu yapamayip da onlari örnek gösteren ve dost edinenlere yaziklar olsun! Iste bizim paramizla bizi vuruyorlar! Biz onlari böyle semirttik, kudurttuk!Sonumuz hayra varir insallah!

  8. Ben bu konuda ümitsiz değilim.Allah haddi aşanı affetmez.israiloğulları fazlasıyla haddi aştı.Bu arada biz müslümanlar olarak üzerimize düşenleri yapmalıyız.israil markalarını boykot,Filistin’e para yardımı ve dua etmek gibi.

  9. merhaba ben de antepteyim tarifleirni çok güzel. Yemek tarifleri için bir forum açtık sizide beklerizhttp://marifetlieller.forumj.net/index.htm

  10. merhaba ben de antepteyim tarifleirni çok güzel. Yemek tarifleri için bir forum açtık sizide beklerizhttp://marifetlieller.forumj.net/index.htm

  11. canım arkadaşım çok şükür Rabbimeki bir hesap günü var o zamanda biz hesap sorucaz Allah ın izniyle.

  12. Eski dost merhaba ben mucizembenibul yeni blog açtım.Düşüncelerine sonuna kadar katılıyorum.Seni listeme alıyorum eskisi gibi.Görüşmek üzere arkadaşım

  13. S.A Dikkat ettimde; yemek veya elişi yayınlasak mutlaka yorum yazan hatta devamlı yorumlaştığımız arkadaşlara eylemimize davet ettiğim halde kesinliklikle karşılık vermediler.Bu kadar duyarsız insanlarla görüşmek,onlara zaman ayırmakta bir vebalmi acaba diye düşündüm.bilmem yanılıyormuyum?

Bir Cevap Yazın

