Tarçınlı Kurabiye ile Geri Döndüüüüm…

Bu kadar uzuuuuun bir ara verince blog dünyasinda olmayi ne kadar özledigimi fark ettim. Isin kötüsü bu arada arkadaslari da takip edemedim. Ama artik insallah buradayim.

Kurabiye yapmanin ve yemenin zamani geldi artik. Bilmiyorum siz kurabiyenizi nasil yersiniz? Sik sik duydugum ve analyamadigim sicacik kurabiyeler olarak mi seversiniz yoksa? Kurabiye bekleyip kendini cekince tadi yerine oturur, nasil olurda sicak kurabiye sevilir bilen varsa bana da anlativersin.:) Benim kurabiyelerim soguk, kitir ve tarcinli. Zaten insanin bünyesi mevsimin ihtiyaclarina göre ayarlanmis saat gibi, kis aylari gelince de tarcin tadi her zamankinden daha cok isteniyor.
Bir dönem ana tarif olarak kesfettigim bu tarifin, farkli malzemeler ekleyerek bir sürü cesidini yapmistim. Hepsi de birbirinden lezzetli olmustu. Sizin de seveceginizi düsünerek tarife geciyorum:

 yemek_007

Malzemeler:

  • 2 kaşık tereyağı
  • 2 kaşık crem fraıce veya schmand (Süzme yogurt da kullanilabilir.)
  • 1 yumurta
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 1 bardak pudra şekeri
  • Aldığı kadar un
  • Bir fiske tuz

Yapılışı:

  • Bütün malzemeler karıştırılıp kurabiyenin hamuru hazırlanır.
  • Küçük parçalar koparılarak yuvarlanır ve yağlanmış tepsiye dizilir.
  • 180 de pişirilir.

Sicak cay veya kahveyle afiyetle tadina varilir…

Yorumlariyla yanimda olan tüm arkadaslara tesekkür ediyorum.

6 thoughts on “Tarçınlı Kurabiye ile Geri Döndüüüüm…

  1. Canım hoşgeldin.Senin gelişinle birlikte bloglar geldi.Ne kadar uğurlusun:)))Kurabiyede tam benim sevdiğim gibi.Eline sağlık.

  2. bende senini gibi sevenlerdenim hafif kıtır ve soğumuş olucak..yalnız bazen acele eden çocuklar gibi ağzımı yaksamda kurabiyeden genede soğuk kıyır kıtır bir lezzet derim:)tarçınlı kurabiyeyi süt eşliğinde severim çaya ihanet etmeden:)

  3. hoşgeldin özletmiştin kendini bu arada zaten biliyorsun tatsız kısıtlamalarla karşılaştık ama artık herşey yolunda sen geldin tamam olduksevgilerrr

  4. canım hoşgeldin sefalar getirdin seni görmek çok güzel. inan gidip gelip bloguna bakıyordum geldinmi diye:) canım kurabiyeyi sunumun çok hoş. tabi görüntüsüde ellerine sağlık…hayırlı geceler

  5. caım özletmiştin kendini..hoşgeldin sefalar getirdin….ve mis gibi kurabiyeler ile geldin..ellerine sağlık canım…nefis görünüyorlar….

Bir Cevap Yazın

