Tepside Kumpir

Kumpirin tadını aldıktan sonra sıra değişik denemelere geldi. Daha önce tabakta yapmıştım ve tepside deneme fikri bana daha cazip göründü. Tad olarak farkı olmuyor tabi ki, sadece görüntü açısından ele alırsak özellikle davet sofralına çok yakışır diye düşnüyorum. Yine bir değişiklik olarak arkadaşımın tavsiyesiyle üzerine minik doğranmış kuru soğan ve kırmızı biberlerden (paprika) koydum, ama biber çiğsi bir tat verdi bana göre. Soğan ise çok yakıştı tavsiye ederim.

57

MALZEMELER:

  1. 5-6 tane haşlanmış patates
  2. 1 kuru soğan
  3. Bir miktar kaşar
  4. 1 tatlı kaşığı kadar tereyağı (Arzuya göre oymayabilirsiniz, kaşar peyniri de yetiyor.)
  5. Kornişon turşusu
  6. Konserve mısır
  7. Kırmızı biber
  8. Keçap, mayonez, tuz

YAPILIŞI:

  1. Pataesleri sıcakken ezdim ve kaşar ekledim.
  2. Cam bir tepsiye yayıp üzerine malzemeleri normal kumpirde olduğu gibi serpiştirdim.
18 thoughts on “Tepside Kumpir

  1. hiç deneme fırsatı bulamadım yapmak istediğimde senden yararlanırım arkadaşım.size afiyet olsun ellerine , yüreğine sağlık.

  2. Canım bende TV2de kumpir seyrediyordum.Ne tesadüf.Daha çok canım istemeye başladı.Tabaktakini alabilirmiyim:)))

  3. Melek, denersen kumpirsiz günlerine yanarsın benden söylemesi.:))Fulya, al tabi, afiyet olsun canım. Bu benim hayalim sanal ikram yapabilme. Belki teknoloji bize bir gün -uzak ta olsa- imkanı rabbimin izniyle verir.Muhebbetle…

  4. Kumpir olsunda nerede olursa olsun,bende cok seviyorum.Ellerine saglik nefis olmus canim.selamlarimla.

  5. ilk,benim çok ama çok yakın arkadaşım yapmıştı mm nefisti onda gördüm tepside.bende yaptım birgün inanın abime zor bir dilim kalmış:))o kadar sevildi,ellerinize sağlık sizinkiside nefis duruyor.

  6. ben çok sık yaparım kumpir.ama benim tarifimde önce sucuk ve kaşarı patatesin üzerüne yayıp 5 dakika fırına veriyoruz.en son yine sizin dediğiniz malzemeyi ekliyoruz.kaşar eriyince daha lezzetli oluyor.sucukta tercihe kalmış.herkese tavsiye ederim.

  7. Yani Lavantinciğim patates sevmeyen bana bile patates yedireceksin.Bravo sana.Ellerine sağlık.Bu arada özledim senin sohbetini Allah’a emanet olun.Şehr-i Bursa’dan sevgilerle…….

  8. Canım Lavantin, gerçekten tam davet sofralarına yaraşır bir görüntüsü var, hele renklerine hayran oldum..Ben yemekte lezzet kadar görüntünün ve renklerin de güzel olmasını çok seviyorum…Kırmızı biberlerin görüntüsü çok iştah açıcı, her ne kadar çiğ lezzet vermiş olsada süper görünüyor, ellerin dert görmesin,Sevgiler…

  9. Canım ellerine sağlıkçook nefis görünüyor.Evde hiç denemedimAma deneyince seninkini deniyeyim çook lezzetli görünüyorSEVGİYE KAL

  10. Harika görünüyor,kimpirin hel hali harika.Firindada cok nefis olmustur,öylede görünüyor zaten.Ellerine saglik.Güzel bir pazar diliyorum,her ne kadar hava soguk olsada:)Sevgiyle kal.

  11. Serap, doğru söze ne denir ki? 🙂 Kumpiri sevince aslında şekli de önemsiz.Güzel günler diliyorum.Teşekkür ederim Zenep, tepside soğuk olsada çok güzel gidiyor.Sevgiler…

  12. Ayşe kumpir bana hep kurtarıcı yemek gibi gelir zaten. Akıma gelince yaparım bu yüzden.Muhabbetle…Zeynep, fikir çok güzel. Sosis koyunca ön pişirmeden geçirmek iyi olur. Kaşarını patates henüz sıcakken koyduğum için kaşar eriyor senin dediğin gibi. Sevgi ve selamlar…

  13. Çiğdem inanamam patates sevmediğine.:) Patates en sevdiğim sebezlereden. Ama sen kumpiri bir dene bakarsın fikrin değişiverir.:)Senin sıhbetlerinin yokluğunu bu hafta bende hissettim ve özledim canım. İnşallah en kısa zamanda görüşelim.Feyza, zaten kırmızıbiberi görüntü açısından istemiştim ben de.:) Belki közlenmiş vs. biberle daha güzel olur.Muhabbetle…

  14. Dilek, bizim dışarda yeme imkanımız olmayınca herşey ev de yapılıyor. Ama zaten satılan herşeyi evde denemek gibi bir huyumda vardır. Sen evde de bir dene bence.Selamlar…Yaren’ciğim, haklısın. Tepside hazırladım ama fırınlamadım. Sadece servsi için kullandım. Denemeni tavsiye ederim canım.

  15. Kumpir benim favori yiyeceklerimdendir. Tepside ilk defa görüyorum, lezzeti gerçek kumpire benzemiştir umarım. Ellerine sağlık Lavantincim.

  16. Aymen, sadce normal kumpirden biraz daha ılık oluyor. Hatta benim gibi resim çekeceğim diye tutturursan, soğuk olma yolunda adımlar atmaya başlıyor.:)Tadı pek farketmiyor, belki denersin.:)

Bir Cevap Yazın

