Kutlu dogum…

 Bu muhtesem dogumun güzelligini anlatmak icin uzun uzun arastirma yaptim. Amacim “O” nu öyle anlatmakti ki, sözlerin acziyetini bir zerre de olsa giderebilmekti. Ancak anlatmak istenen, Yaradanin: “Sen olmasaydın, kâinatı yaratmazdım…” dedigi, varligin ona salat-i selam getirdigi, sözlerin kifayetsizliginden utandigi nurlu güzellik, Muhammet Mustafa S.A.V olunca, kalem kagit ve onu kullanacak beser de haddini bilerek susmayi tercih ediyor.

Rabbim, ” O” nun bize olan muhabbet ve merhametine layik serefli kullarindan etsin ki, belki bu zilletten kurtulur, “O” un ümmeti olma mertebesine yükseliriz.
Mevlid-i serifiniz mübarek olsun…
58
14 thoughts on “Kutlu dogum…

  1. ISLAMIN NURLU GÜNESI KALBINE DOGSUNMEKANIN CENNET HZ MUHAMMET SAV KOMSUN OLSUN GÜNLERIN HUZURLA DOLSUN DUALARIN KABUL OLSUNKANDILIN MÜBAREK OLSUN.SELAM VE DUA ILE…

  2. Sevgili Lavantinkandilin mübarek olsun…Allah’ım hepimizin dualarını ve ibadetlerini kabul etsin inşallah,Sevgiler..

  3. Canım seninde mevlid kandilin mübarek olsun…Rabbim O’na layık bir ümmet olmamızı nasip etsin.Yazdıklarına aynen katılıyorum söyleyecek söz bulamıyorum gül çok hoş bu arada… …bana güller verin kırmızı güller verin… Rabbim dualarımızı kabul etsin,dualarında olmak temennisiyle… Muhabbetlerimle…Nazife

  4. Lavantin bence çok güzel anlatmışsın bütün kandiller mübarek günler çok önemli ama mevlid kandilinde başka başka farklı duygulara kapılıyorum kandilin kutlu olsun canım

  5. yusuf-un kuyuda,musa-nın nur dağında yakup-un göz yaşlarında HZ MUHAMMEDİN hıra dağında yaptığı tüm dualar size rehber olsun..hayırlı kandiller

  6. Günaydın Arkadaşım.Allah’ım(c.c.)Dün geceki dua ve ibadetleri kabul eder inşallah.Hepimizi hayırlı kullar katına yüseltir.Her günümüz dün geceki gibi ibadet ile geçer.

  7. Serap’cığım, Allah razı olsun güzel mesajın için. Geçmiş kandilin mübarek olsun.Sevgili feyza, sağolasın. Rabbim senin de gönlündeki hayırlı dileklerini versin ve dualarını kabul etsin.

  8. Nazife’ciğim, sağol canım. geçmiş kandili mübarek olsun. Rabbim dualarını kabul buyursun. Bilgisayarım bakımdaydı ve eşiminkini kullanmayınca gecikmeli cevaplar yazdım hep. Seda’cığım, anlatamadığımı anlatmak istemiştim. Senin de kandilim mübarek olsun ve duaların yahırlısıyla kabul olsun.Selam ve sevgilerimle…

  9. Emine Allah razı olsun. Senin de kandilin mübarek olsun.Selamlar…Sağol Aymen.Seninde günün aydın olsun Fulya’cığım.:) mesajların arasından günazdın yazısını okumak çok hoş oluyor.:)İnşallah günahlarımız af, dularımız hayırlısıyla kabul olur.Selamlar…

  10. öncelikle herkesin kandilini tebrik ederim.sitenize ilk defa geliyorum ama bundan sonra sıksık geleceğime eminim.yöresel yemeklere olan merakımdan dolayı araştırıyorum.bende tariflerinizi denemek istiyorum.tabi antepliler kadar güzel yapamasamda damak tatları çok hoşumuza gidiyor.tariflerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler.

  11. Zeynep, hoşgeldin. İnşallah sık sık görüşürüz. Ben de senin gibi internette özellikle yöresel yemekler arayan biriyidim blogumdan önce.:) Deneyince memnun kalırsın umarım.Senin de geçmiş kandilin mübarek olsun.Selamlar…

  12. sevgili Lavantin, öncelikle geçmiş kandilin mübarek olsun, “O” nu anlatamamayı öyle güzel anlatmışsınki, duana da Amin diyorum…hayırlı cumalar…selam ve dua ile…

  13. Teşekkür ederim Hatice. Anlatamamayı anlatmak ta sanırım anlatılacak olanın sıfatlarındandır.Salıcakla kal.

Bir Cevap Yazın

