Sebzeli Kavurma

Bu defa etkinliğimiz bambaşka ve çok keyifli geçeceğe benziyor. Sevgili minikkuş‘a gönülleri fethedecek etkinliği için teşekkür ediyorum.
Bence erkekler kadinlar gibi tatlilardan degil et yemeklerinden hoslanirlar. Bu ayrintiya dikkat etmek gerkir gönlü fethedilecek bir erkekse. Bu güzel kavurma emin olun eşinizi keyiflendirecek bir tarif.:))

27_11_001

Malzemeler:

  • 400 gr. parça et
  • 3 tane patates
  • 2 yeşil biber
  • 1 kuru soğan
  • Karabiber, tuz

YAPILIŞI:

  • Eti kuşbaşı doğrayın ve kavurun.
  • Yumuşayan etlerin içine soğan doğrayıp bir süre daha kavuru ve doğranmış patatesleri ilave edin. ( Önce haşladıktan sonra da kavurabilirsiniz.)
  • Patatesler yumuşayınca biberleri ve domatesleri doğrayıp ekleyin ve tavayı sallayarak bir iki dak. çevirin.
  • Baharatlarını katıp ocaktan alın.

Servis önerim, yufka ekmek arasında ve yanında ayranla yemeniz.

23 thoughts on “Sebzeli Kavurma

  1. Himmm denemek lazim,sadece tatliyla olmuyor yani:)))Benimkide et hastasidir ama üzerine pastayida tercih eder.Canim ellerine saglik.selamalrimla.

  2. Lavantin yazını okurken bütün erkekler aynı galiba diye düşündüm 🙂 bizim evdede en çok et yemeği tüketiliyor ama sen en iyisini yapıp sebze ile birleştirmişsin ellerine sağlık canım

  3. ellerine sağlık arkadaşım çok güzel sevdiğim yemeklerden biri yanına kayınvalidemin pilavı çok güzel gider..

  4. Bizimkinede et olsun yeter.Tatlida serbetli tatli olucak.Ellerine saglik bu yemegi favorilerime ekleyeyim hani nolur nolmaz pismesi icap eder degilmi? Ellerine saglik.Sevgilerimle

  5. Serap, en iyisini sen söyledin; et üzerine de tatli.:))Esinin kalbine girdin demektir, degil mi? :)Selamlar canim…Nino, bir off da benden.:) Sacda olsa daha da iyiydi ama…Neyelersin ki bu da gurbet kavurmasi.:)Sevgiler…

  6. Aymen, ben de kebap türleri haric et sevmiyorum desem abartmam sanirim. Yeni yeni -kizimdan sonra- kavurmaya ilgi duymaya basladim ve aramizda siki bir bag olustu.:) Sana da siki fiki olacagin bir et yemegi buluruz.:))Sevgiler…Seda, zaten erkeklerin et sevmesi fitratlari geregi. Yiyeceklerin ruh üzerindeki etkileri geregi onlar et, biz sebze tercih ediyoruz, ne de iyi ediyoruz.:))Sevgiler canim.

  7. Tesekkür ederim Ayse’cigim, iltifat olarak kabul ediyorum.:))Sevgiler…Melek, son noktayi koydun kavurma ve pilav diyerek.:) Nefis olur birlikte.Sevgiler…Iyi edersin Nesrin, ne olur ne olmaz.:) Esin tam keyif ehliymis, et ve serbetli tatli oh ne ala.:))

  8. Kim bu enfes yemeği yerde sofradan memnun kalkmaz ki:)Ellerinize sağlık,çok güzel görünüyor..

  9. Sükran’cigim ben yapmasam ellerim yapar.:) O kapanmayan istahdan birde ben de var.:) Ne yapsak bilmiyorum. Yemek yapmayi bu kadar cok severken ve bu istah varken biz daha cik ah cekeriz herhalde.:)))Prenses, hic bir erkek herhalde.:)Et sevmeyen esleri olan hanimlar biraz sansli oluyor bu durumda. Hep birlikte sebze yemeklerine besmele cekerler demektir.:)Sevgiler…

  10. ellerine kollarına sağlık Lavantincim… muhteşem olmuş…meyvesepeti.blogcu.com

  11. sevgili lavantin,empati yeteneğinden ötürü seni kutluyorum,gerçekten de hepimiz pastalar filan yayınladık,ama onlar aslında beylere değil bize hitap ediyor..en iyisini sen yapmıssın.slmlar.

  12. Teşekkürler Betül’cüğüm.Süheyla, tebriklerini seve kabul ediyorum.:) Erkek eşittir et, kadın eşittir sebze oalyını çözmüş durumdayım.::))) Yaş ilerledikçe insanları daha iyi tanımaya başlıyoruz sanırım.:)Sevgiler…

  13. cnm tabrikler.. bu konuda başarılı buldum seni..aslında benim eşimde et yemeği çok sever ama ben inatla pasta kek yapıyorum nedense bu özel günlerde..heralde kendim sevdiğim için olsa gerek..ellerine sağlık cnm..10 numara bir tarif.. aşık eden bir lezzet:)sevgiler.

  14. Özlem, gerçekten kendimiz için yapıyoruz aslında.:) Eşime akşam için ne istediğini sorarım rutin olarak, o da genellikle patates kızatrmesı ve çubuk balık ya da et cevabını verir. Ben de yine bildiğimi yaparım.:))Nasılsa mutfak benim değil mi? Canım ne isterse onu yaparım, o kadar emek harcıyorum sonuçta.:)))Sevgiler…Olursa afiyet olsun diyeyim ben de.:)Sevgiler calimero.

  15. Tek kelimeyle muhteşem olmuş.Eşim görse akşama isterim diye tutturur kesin :)) Ellerine sağlık…

  16. Çok teşekkür ederim Elif. Eşini kırmayıp yaparsın ve de afiyetle yersiniz.:)Selamlar…

Bir Cevap Yazın

