Yumurtalı ve Peynirli Ekmek

Günlerdir sayfama ugramamanın cezasını, etkinlıge tarif gönderipte sayfada yayınlamayı unutarak ödedim.:(( İnanamıyorum dalgınlıgıma, bır gün sayfam olduğunun da unutursam şaşmayın! Artık o zaman biriniz bana e posa ila ulaşıp hatırlatır.:) Tabi e postamın şifresini unutmassam.:)))

Bu ayki etkinliğe ev sahibeliği yapan sevgili Hale‘ye bu güzel konu için teşekkür ediyorum. Tarifim “Öğlene yemeğine ne hazırlasam?” diye düşündüğüm bir günde uydurduğum bir yemek. Hep yaptığımız yumurtalı ekmek olmaz diye düşündüm. Patatesli yumurta da canım istemedi. Bir de bayat ekmeği hesaba katınca hepsini birleştirmek aklıma geldi. Yeni bir tarif denemeden önce beni bir heyecan sarar ve kafamda o tarifle ilgili, farklı uygulamaları konusunda fikrler uçuşur . Mutfağa zor atarım kendimi.:) Farklı mesleklerin eğitimlerini alıpta aşçılığı seçen insanları çok iyi anlıyorum. Yemek yapmak insanı kendine çeken ve bir daha bırakmayan bir uğraş.
Yemeğimizin malzemeler basit, yapılışı daha da basit ama tadı gerçekten çok nefisti. Ara öğün veya benim gibi öğlen yemeği derdinize bir seçenek olarak tarifi alın derim.

74

MALZEMELER:

  1. 2 tane haşlanmış patates
  2. 2 tane yumurta
  3. 2 dilim ekmek
  4. Sıvıyağ
  5. Kaşar peyniri
  6. Karabiber, tuz

YAPILIŞI:

  1. Ekmek dilimleri küçük parçalara ayrılıp, az yağda kavrulurak renk aldırılır.
  2. Ekmeklerin üzerine doğranan patatesler konarak kavurmaya devam edilir.
  3. Malzemeler bütünleşince çırpılmış yumurta ve peyniri ilave edilip pişirilir.
10 thoughts on “Yumurtalı ve Peynirli Ekmek

  1. Unutmazsin,unutamzsiiiiin,:))seni bu kadar seven insan varken unutamazsin.emekler harika olmuslar ellerine saglik.Galiba ilk yorumu ben kaptim.:)))selamlar.

  2. Canım benim, unutuyorum son dönemlerde. Acaba erken bunama filan mı diye düşünüyorum.:)) Şaka bir yana, bir kaç gün önce doğum günümdü ve iki gün sonra evlilik yıldönümümüz. Kutlamak gibi bir adetim yok ama bu iki tarih arasında takılıp kalmış aklım.:)Evet canım ilk yorumu da sen yazdın.Sevgiler…

  3. ben sana hatırlatırım ama ya e posta adresini unutursan ne etcez:) uydurma yemeğin harika olmuş size afiyet olsun.bir şeye çok güldüm lavantincim:)geçen haftaki cuma yazındaki yorum 31 bu haftaki 7 olmuş yani baya bi olaylı yazıydı 🙂 senin yazın değil tabi benim yorumum olaylıydı bu da sana çok yorum kazandırdı neyse güldük geçtik diyelim…görüşmek üzere

  4. Günaydın.Hayırlı sabahlar.Tarif uyduruk muyduruk ama güzel bir tarif.Eline sağlık.Unutkanlığa çare yok.Bu genç yaşımızda untkan olduk.Var gerisini düşün.

  5. caanım benim teşekkür ederim Allah yaşatmasın kimselere böyle acılar…ekmeğin harika görünüyor ellerine sağlık..kocaman öpüyorum sevgilerimle

  6. Melek’ciğim teşekkür ederim. Emin ol ki, sen Fethullah Gülen Hoca’dan bahsetmeseydin de yine aynı saçma sapan yorumu alırdım. Sebep o insanın tahammülsüzlüğü sadece Hoca efendiye karşı olan nefreti değilki. Boş ver üzerinde durmayı bile değmez!Sevgiler…Sağol Fulya. Ne yaparsın arkadaşım asrın hastalı stres derken bir de unutkanlık çıktı.:)Sevgiler…

  7. Teşekkür ederim Gönül. Rabbim geride kalanlara sabır versin. Ölümün çaresi yok, gelen gitmeye mahkum!Selamlar…Nurgül, durum kurtarama yemegi. Dene çok beğenirsin eminim.Sevgiler…

  8. Bende sana yazmadan gecemiyecegim canim.Basit ve harika bir tarif.Ilk pazar kahvaltisina deneyecegim.Sonucu yazarim ins.Operim cnm.

Bir Cevap Yazın

