Hayırlı Bayramlar…

95

32 thoughts on “Hayırlı Bayramlar…

  1. BayramlarUmuttur,özlemdir…Sevdiklerimizin daima yanımızda olması dileğiyleHayırlı bayramlar.

  2. Kurban bayramınızı kutlarım ailenizle sagıklı huzurlu bayram dılerım.sevgılerımle..

  3. canım arkadaşım. Güzel bayramımız cümlemize mübarek olsun. Huzur dolu geçsin inşallah.:))

  4. Sevgili Lavantin bayramın mubarek olsun, saglıklı mutlu nice bayramlar dilerim.Bu arada geçmiş blog doğum gününüde kutlarım.Sevgilerle

  5. bayram�n� kutlar�m buyuklerimin eller�nden �per kucukler�m�n yanaklar�n� ceker ve sever�m :)mutlu bayramlar:))

  6. Hepimizin Bayramı Kutlu OlsunSağlıkla, huzurla, sevgiyle, barışla geçen bir bayram olsun…sevgilerimle,Figen KARAVAŞ

  7. Gurbetten gurbete cok selamlar Bayraminiz mübarek ömrünüz hayirli saglikli olsun canim,kim kimin elini öpecek bilmiyorum tahminim ben büyüküm:)ablasi seni öpmüs…

  8. Canım ailenle huzurlu bir bayram geçirmen dileği ile. Nice bayramlarda bir arada olma temennisi ile bayramınızı kutlarım. Sevgilerimle.

  9. Canim Sevdiklerinle birlikte saglıklı, mutlu, huzurlu nice bayramlara.. Bayramin kutlu olsun

  10. Teşkkür ederim Kevser. İnşallah diyorum ve seninde bayramını kutlyorum.Delfna’cığım, sağol. Sevdiklerinle güzel bir bayram geçirirsin inşallah.

  11. Canım Zerrin, sana da güzel ve keyifl bayramlar diliyorum.Amin Saliha abla. Nice güzel ve hayırlı bayamlar diliyorum.

  12. Sevgili Aşe her i ktlaman için de teşekkür ederi. Sana da gzel bir baam dileri.Teşekkürler Sevim, sana ve sevdiklerine de hayırlı bayramlar dilerim

  13. Özlem, sena da güzel bir baam diliyorum.Sevgili Figen, teşekkür ederim. Sevdiklerinle neşeli bir bayram geirmeni dilerim.

  14. Rabia’cığım, sağol canım. İnşallah daha da güzel bayramlar da bir arada olabiliriz. En azından mesafeleri daha kısaltabiliriz.Sevgili Calimero, sana ve sevdiklerine de güzel ve neşeyle geçireceğin bir bayram diliyorum.

  15. Selam Lavantinciğim,Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Aynen dediğin gibi kebap kokuları kapalı kapıları aştı odama doldu bile. Burada kurban bayramı bir başka yaşanıyor. Ama gel görki ben pek et sevmiyorum buda benim gibi biri için ne demek anlarsın:))

  16. yazınıza katılıyor ve çok beğendiğimi söylüyorum.bende nacizane bayramınızı tebrik ediyorum.

  17. Tüm umutlar bir gülde, tüm sevgiler bir gülüşte, tüm dualar bir yürekte saklıdır, şimdi size bir gül, bir yürek, bir dua birde hayırlı bayramlar diliyorum. Nice mutlu, huzurlu va sağlık dolu bayramlara…www.yenitadlar.blogcu.com

  18. Sevgili Lavantin, mutlu bayramlar ve mutlu yillar diliyorum sevdiklerinle beraber. Agzinizin tadi bozulmasin. Sevgiyle,

  19. Canim Lavantincim,HAyirli bereketli bir bayram gecirmeni dilerim.EVlatlarin ve esinle canim…OPerim

  20. Teşekkür ederim Aymen. Seni et sevmem konusunda anlarım ama kebap için benden anlayış bekleme.:))Canım zahmet edip simitlerin resmini bulmuşsn, sağol. Resmi görünce hatırladım. Biraz şekerliydi tatları hatırladığım kadar.Sevgiler…Teşekkürler Zeynep, senin de mğbarek kurban bayramını kutluyorum.Sevgiler…

  21. Teşekkür ederim Nurcan, ben de senin bayramını aynı dileklerle kutluyorum.Tuğba, çok teşekkür ederim. Senin de ağız tadıla güzel bir bayram geçirmeni diliyorum.Selamlar…

  22. Gülenay’cığım, sağolcanım. Güzel dileğine seni de katıyorum. Ailenle nice güzel bayramlar diliyorum.Reşekkürler Seda’cığım. senin de bayramın kutlu yüreğin mutlu olsun canım.

  23. canım benim sevdiklerinle birlikte güzel bir bayram diliyorum daha nice güzel bayramlar canım

Bir Cevap Yazın

