Sütlü Sebze Çorbası

Hazırladığım yemeklerin resmini çekip taslak olarak kaydediyorum ve tarifini eklemem her zaman hemen mümkün olmuyor. Aradan zaman geçince zaten kafadan yaptığım yemeğin tarifinide unutuyorum. 🙂 Başlıyorum arkadaşlarıma tarifi onlara anlatıp anlatmadığımı sormaya.:)) İşte böyle bir garip hal. Bu çorbayı da açtım, resmini uzun bir zaman düşündüm “Nasıl yapmıştım” diye. :))

100

MALZEMELER:

  1. Bir parça karnabahar
  2. 1 tane pırasa
  3. 1 tane soğan
  4. 1 tane kırmızı biber
  5. 1 tane patates
  6. 1 bardak süt
  7. Maydanoz
  8. Karabiber, tuzot

YAPILIŞI:

  1. Bütün sebzeleri doğrayıp iyice yumuşayana kadar haşladım.
  2. Pişen sebzelerin suyunu süzüp robottan geçirdim.
  3. Sebze püresini tekrar haşlama suyuna karıştırdım.
  4. Sütün içine bir kaşık un koyarak çırpıp tencereye ilave ettim.
  5. Bir kaç taşım daha kaynatıp baharatlarını ekledim ve limonla sıcak servis yaptım.
4 thoughts on “Sütlü Sebze Çorbası

  1. Teşekkür ederim Aymen. Haklısın, hiç düşünmemiştim ama tarhanaya benziyor gerçekten.Selamlar…

Bir Cevap Yazın

