Takva – Cuma Yazıları

Cumayı bilen hekesin cuması mübarek ve bereketli olsun…

Bu akşam itibariyle internet bağlantımız sanırım normale döndü. Hala bağlantı kesilecek korkusu yaşıyorum. Neden nasıl diye bir sebepte gösterilmeyen bu arıza sadece bizi etkiledi ve inşallah bir daha olmaz.

Ebu Hureyre “takva”nın ne olduğunu soranlara:

“Siz hiç dikenli yoldan geçtiniz mi?” dedi. Onlar da

“Evet geçtik” dediler. Bunun üzerine:

“O halde oradan geçerken ne yaptınız?” diye sordu. Onlar:

“Dikenlerden sakındık” dediler. “İşte takva da, günah ve hatalardan sakınmaktır” cevabını verdi.

8 thoughts on “Takva – Cuma Yazıları

  1. Canım, senin de cuman mübarek olsun. Ben de pek yorum yazamadım bu ara, cuma yazın yine çok güzel ve anlamlı.Allah razı olsun.Görüşmek üzere. Nazife

  2. Selam;sizinde cumanız mübarek olsun,Allah sizden razı olsun böyle güzel ve anlamlı bilgileri bizimle paylaştığınız için.Hepimizin çok ihtiyacı var böyle nasihatlara,hele hele böyle bir zamanda…Tekrar teşekkürler…

  3. Canim cuman mubarek olsun…yine üzerinde cok düsünülmesi gereken bir yazi paylasimin icin tesekkürler sevgiler…

  4. Rabbim bizleride dikenlerden sakınan kullarından eylesin inşallah.Allah razı olsun paylaşımın için..Allaha emanetsin..

  5. SELAM . CANIM CUMA YAZILARIN BENİ MEST EDİYOR CUMA GÜNLERİ BEN MÜSAİT OLAMADIĞIM İÇİN BEN EKLİYEMİYORUM AMA İSİTYORUM CUMA KÖŞESİ YAPSAM HANİ İNŞ. DAHA YENİYİM SIRAYLA BLOGUMDA BİRŞEYLER GÖRÜRSÜNÜZ UMARIM GÖRÜŞMEK ÜZERE MUHABBETLERİMLE YÜREĞİNE SAĞLIK

  6. Teşekkür ederim Nazife. Rabbim senden de razı olsun. Uygun bir zamanda görüşmek dileği ile canım…Sevgili Seda, sizler okumasanız ben yazmak için belki böyle gayretli olamayacağım. Allah sizden de razı olsun…Rabbim duymamız gerekenlere çeşitli aracılar koyarmış.Sevgile…

  7. Seval’ciğim, sağol canım. Allah hayrı duymayı, düşünmeyi ve hayırla amel etmeyi nasip etsin.Amin prensesim, ne güzel yazmışsın.Sayfandaki şiire bayıldım.Sen de, seni yaradana emanet ol…

  8. Melek’ciğim, Allah razı olsun canım. İnşallah gönlündeki güzellikleri hayata geçirirsin.Sen den de okuruz ne güzel.:)))Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

