Kabak Çiçeği Kızartması

İlk kez yaklaşık 10 yıl önce tatmıştım kabak çiçeği kızartmasını. . Dalındaki üç tanecik kabak çiçeğini mutlaka değerlendirmeliyim dedim ve peynir dolgulu kızartmasını yaptım. Serviste herkesin tabağına yemeğin yanına bir tane koyar ve onları mutlu ederim diye düşünüyordum. Ama kimin begenip begenmeyecegini kestirmek zor tabi…:)

127 

  1. Kabak çiçeklerini güzelce yıkayıp içindeki orta kısmını aldım.
  2. Kurulayıp için mazdanozla karıştırdığım beyaz peyniri doldurdum.
  3. Yumurtaya batırıp kızarttım.
16 thoughts on “Kabak Çiçeği Kızartması

  1. merhaba,ellerinize sağlık nefis görunuyor . bende dolmasını yaparım kızartma hiç denemedim .sevgiler…

  2. merhaba,ellerinize sağlık nefis görunuyor . bende dolmasını yaparım kızartma hiç denemedim .sevgiler…

  3. Merhaba Banu, yorumun için teşekkürler.ben de dolmasını merak ediyorum, belki seneye deneme fırsatım olur.Selamlar…

  4. Merhaba Banu, yorumun için teşekkürler.ben de dolmasını merak ediyorum, belki seneye deneme fırsatım olur.Selamlar…

  5. Lavantin ellerine sağlık peyniri çok severim hele böylesine bayıldım hiç kabak çiçeği görmedim ama tam benim damak tadıma göre sanki Sevgiler

  6. Lavantin ellerine sağlık peyniri çok severim hele böylesine bayıldım hiç kabak çiçeği görmedim ama tam benim damak tadıma göre sanki Sevgiler

  7. Seda, ben de 10 yılda iki kez gördüm.:)Ama tadı gerçekten değişik ve güzel. Belki yöresel pazarlarda vardır.Selamlar…

  8. dolmasini biliyorum ama kizartmasini ilk kez goruyorum.. icindekiler dagilmiyormu kizartirken?? sevgilerle..

  9. Sevgili calimero, kızartırken dağılmıyor, hatta ben görünsün diye biraz açıp öyle resim çektim.Sevgiler…

  10. Kızartmasını ilk defa duyam ve görenlere katılıyorum 🙂 bende ilk görüyorum….ama güzel olduğua eminim…Eline sağlık canım.

  11. Hünerli elleri, teşekkür ederim.İnşallah bulabilirsin, zamanını da bilmem, sanırım hala vardır bahçelerde.Teşekkür ederim Lama’cığım.

  12. Oya, az bilinen birşey olduğunu bilsem daha önce yayınlardım.:)Ben doldurulmadan sadece yumurtaya batırılıp kızartıldığını görmüştüm.İçini doldurmak benim fikrimdi.

  13. Cok güzel görünüyor.Kabak ciceginin dolmasini yaparimda,kizarmasini hic görmedimde duymadimda ama insal. seneye yapcam.Ellerine saglik.

Bir Cevap Yazın

