Yeni Oyun – Severiiim…

Önerilerinizi Bekliyorum.
Hanımlar, fotoğraf makinam malesef hayata veda etti:(( Sebebini hiiç bilmiyoruz, bir anda ekran karardı sesi kesildi!
Demem o ki, yeni almak istiyorum ama her makinada güzel çıkmıyor. Bir tane aldım ve 5 gün kullanıp geri verdim. Aradığım ekrandaki resimle gerçektekini aynı renkte çıkaran ve yemekleri olduğundan bile daha canlı güzel reklerde resimleyen bir makina. Sizler ne kullanıyorsunuz yazarsanız bende sayfalarınızı incaleyip aradığıma karar verebilirim.

Blog sahibi olmak, bu tür konularda istişare yapmak için bile çok güzel oluyor. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.

18 thoughts on “Yeni Oyun – Severiiim…

  1. ayy canım benim,öyle güzel yazmış ve öyle güzel anlatmışsın ki bayıldım bayıldım…Seni tanıdığıma bir kez daha sevindim..Aynı fikirleri paylaştığım insanları tanımak ne güzel.. ( aaa maddenin birini buldum galiba ) :))sevgiler canım…

  2. Cok guzel seyleri seviyormussun be kardes:) Seni tanimak cok guzel, bilhassa seker cocuklarinin yasadiklarini okumak:) Davete icabet ediyorum tabi, seve seve:)ama, biraz gecikirsem kusuruma bakma, sebebini de yazacagim ins bloga. Cok tesekkurler, sevgiler, selamlar…

  3. ilk kez rastladım bloğunuza bazı karakterlerimiz aynı olduğunudan yazmak istedim:) öncelikle fotoğraf makinesi sorunuzu cevapliyim bende yeni blog açtım ve açarken aldım fotoğraf makinemi samsung s630 hem fiyat olarak çok uygun hem işlev olarak bu kadar güzel çıkacağını bilmiyordum ama belki sen daha profesyonel bişiler almak istersen bilemem:)sevgilerbanada beklerimmm

  4. Ecemsui ben de burada ve siylerle olduğum için çok mutluyum. Fikir kardeşliği genetik kardeşlikten de özel bence.Sevgiler…Nurgül’cüğüm sen rahat ol. Hafta sonu olduğu için daha ilk posta davetliler bile icabet etmemiş.:)Seni tanıyınca eminim senin şu anda hissettiklerini ben de hissedeceğim.Selamlar…

  5. Hilal hoşgeldin sayfama. Sayfanda inceledim resimlerin gayet güzel. Geçen hafta, aldığım makinayı geri verirken satıcı da bize aynını önermişti. Tavsiyen için teşekkür ederim. Daha profesyonel düşünmem çünkü mutfakta hep elimin altında duracak ve başına kötü şeyler gelme ihtimali yüksek. Küçük olmalı ve çok değerli olmamalı. Malum, evde iki de afacan var.:)Selamlar…

  6. Lavanti’cim ben Kodak EasyShare C680 kullaniyorum ben alalida 2 ay oldu kullanimindan ve resimlerinden cok memnunum butceyide uygun düsünürsen eger.Sobeye verdigin cevaplar cok hos helede kucuk kuslarinin simdiden gönüllerine Allah sevgisini asilamis olman kesinlikle senden örnek alacagim canim,sevgiler…

  7. Ben bu oyunlari seviyorum.Cunki birbirimizi dahada ozel taniyoruz:)okumaktan keyif aldim.Sevgilerimle Lavantin’cim.Gulenay

  8. Seval’ciğim teşekkür ederim önerin içn hemen incelemeye alıyorum.Ben günümüzün öğretim sistemine pek güvenmiyorum. Özellikle 0-6 yaş döneminde çocukların beyni sünger gibi ve söylenenin aksine özellikle inanç konularında çok hassa ve açıklar. Her annenin bu yılları çok iyi değerlendirmesi gerekir. Bence ilk okula başlayan çocuk eğitim hayatına hayatının yapı taşlatının bir kısmı oluşmuş ve çok gecikmiş olarak başlıyor. Efendimiz de, 4 yaşında çocuklara Kur’an öğretilmeye başlanmasını tavsiye edermiş yanlış hatırlamıyorsam. Yani o söylüyorsa elbetteki o sözün üzerinde söz olamaz.Selamlar canım.

  9. Teşekkür ederim Gülenay. Sen eminim bütün oyunları seversin, içinde kıpır kıpır hoş bir yanın var anladığım kadarıyla.:)) Sevgiler…

  10. canım merabamakinan için çok üzüldüm…..bir blogcunun olmazsa olmazıdır bilirim…..inşallah bir an önce kavuşursun….artık makinasız bir yere gidemez oldum…cep telefonu gibi bir elimdede onu taşıyorum…..veee oyun güzel…cevaplarda süper….görüşürüz canım…sevgiler

  11. Merhaba Disal, anlıyorsundur sanki hayatımda birşeyler eksik hissediyorum.:) Eşim “sayfa hazırlamaya başlayalı daha değişik yemk yapıyorsun”, dediğinde abrtı gelmişti ama şimdi canım yemek yapmak bile istemiyor resim çekemeyeceğim diye.:(Aradığımı bulsam gerisi kolay ama biraz da mükemmeliyetçiyim galiba, sanırsam, herhalde.:))

  12. Sevgili Lavantin merhaba,bloguna ilk gelisim arsivde bir sure oyalandim harika yemekler sunmussun tebrik ederim.sevgilerEmel

  13. Teşekkür ederim Süheyla’cığım, bekliyorum.Merhaba Emel, hoşgeldin ve beğenin için teşekkür ederim.Selamlar…

  14. Canim lavantinim oyununu cok begendim inan yazmaya basladim önemli bir mesele var(hayir)onun icin yazacagim bekle öpt seni

  15. Canım sıkma kendini, biz bekleriz seni. Bak kafiyeli oldu, serde sairlik var nede olsa.:))

  16. Ben de severim bu yazdiklarini:) Ramazan Ayi hayirli ve mubarek olsun.. Sevgilerimle

Bir Cevap Yazın

