Sebzeli Tavuk Haşlama

Artik kızartmaları nadiren yapıyorum. Onun yerine kızatma olarak yapılan yemekleri fırında kızartmayı deniyorum ve bu güne kadar çok güzel sonuçlar aldım. İlerde onları da inşallah paylaşacağım.
Ve tabiki saglikli pisirmenin en iyi usullerinden biri olan haslamalar…

133

 MALZEMELER:

  1. Yarım tavuk
  2. 2 patates
  3. 1/2 kırmızı biber
  4. 1/2 sarı biber
  5. 1 kabak
  6. 1 soğan
  7. 1 pırasa
  8. Karabiber, tuz

YAPILIŞI:

  1. Yarım tavuğu kemikli olarak düdüklü tencerede pişirdim.
  2. Tencerenin havasını alıp tavukları çıkardım ve tenceredeki tavuk suyunun üzerine doğranmış sebzeleri, kemiklerinden ayırdığım tavuk etlerini koyup tekrar tencerenin ağzını kapattım.
  3. 5 dak. daha pişirip 10 dakika dinlendirdim ve kapağı açtım. Baharatlandırıp servis yaptım.
2 thoughts on “Sebzeli Tavuk Haşlama

  1. Ahhh Ahhh sorma 45 kg olduğum günler şişmanlığımdan utanırdım şimdi 70 oldum yüzsüzleştim.Diyet yapmak ne zordur bilirim hayat boyu diyet yaptım.Ellerine sağlık sevgiler….

  2. Sevgili Serpil, Aslında çok zorlanmıyorum. Çünkü az da olsa her istediğimi yiyorum. Zaten aşırı kilo da almıyorum, benim ki tedbir sayılır.Selamlar…

Bir Cevap Yazın

