Resim Sevgim Depreşti

Bu gün için niyetim yemek tarifi yayınlamak olsda, ani bir fikir değişikliği yaptım. Dün hilal tv. de gördüğüm ressam bir hanım, uzun zamandır bastırdığım resim yapma isteğimi yeniden ortaya çıkardı. Daha doğrusu kendimi daha fazla tutamadım, dün gece hemen malzemeleri masaya yayıp başladım ilk resmi yapmaya. Bir kaç saat içinde duvarlarım için yeni bir resim meydana geldi. Tabiki ben, 1,5 sene gibi bir aradan sonra çocuk gibi sevindim. Az öncede ikinci resmimi bitirdim ve neden başka resimler yayınlamadığımı soran arkadaşlarım için hemen yayınlamak istedim.

142

142a

15 thoughts on “Resim Sevgim Depreşti

  1. canım sana inanamıyorum,ne kadar yeteneklisin..yemeklerini tablo gibi süslemenden anlamalıydım,ayrıca aşağıdaki yazı da çok güzel..belki de hepimizin hayatında gizli bu tarz öyküler ve bunu açıktan dile getirmek yaşar alptekin gibi bir insan için büyük cesaret.selamlar canım..

  2. Lavantin’cigim harikasin vallahi ne deyim bu kadar güzel resimler yapiyordunya niye durdun bu kadar, harika olmus 2 side duvarlarina eminim cok cok yakismistir eline ve emegine saglik canim devaminida bekleriz sevgiler…

  3. Lavantincigim bunlar harika resimler,birbirimize yakin olsak bir tane isterim diyecegim ama:( cok,cok guzeller yuregine ve bilegine saglik diyorum.Yemekte hamaratsin anladik resimdede hamaratsin bacim.Ben simdi gidiyorum ve depresyona girecegim,cunku ben hiic resim yapamam.:((( selamlarimla.

  4. HARIKAAAA.Canim benim süpeer güzel olmus,bu Allah vergisi bir yetenek,mutlaka ilerlet ve daha baska resimlerini bekliyorum.Yemeklerinde güzel ama,yeteri kadar var yayilayan,bence sen resimlerini bizimle paylas:)))))kolay gelsin

  5. Lavantin ne güzel bir yeteneğin varmış benim resim yeteneğim hiç yoktur çok imrendim devamını bekliyoruz :)Sevgiler

  6. Süheyla, sağol canım.Yaşar Alptekin imanın verdiği cesaretle paylaşmak istiyor sanırım. belki başkalarınada faydası olur diye.Selamlar…Seval’ciğm kızımdan fırsatım olmuyordu. Şimdi biraz söz dinler hale geldi, en azından o da bir fırçayla annesine eşlik edebiliyor.:)Sevgiler…

  7. Serap’cığım güldürdün beni.:)))Canım, eminim ki seninde farkında olduğun veya keşfetmediğin ne güzel yeteneklerin vardır.Rabbim her insanı farklı donanımda yaratmış.Selamlar…Rabia, teşekkür ederim, aslına bakılırsa kendimi çokta yetenekli görmüyorum. En azından eğitimsiz bir yetenek ve fırsatını bulursam inşallah bu konuda eğitim almak istiyorum.Sevgiler…

  8. Teşekkürler Seda’cığım, inşallah devamıda gelecek. Zaten yaptığım tüm resimleri koymadım daha.Muhabbetle…

  9. Bilgisayarda çizmek kolay geliyor bana ama eline hiç fırça almamış biri olarak hayranlıkla baktım. Benim de pastel boyam iyidir. :Pİlkokuldayken Atatürk köşeleri olurdu. Sonra belirli konular üzerine yazıların ve şiirlerin derlendiği camlı bir dolap olurdu, işte onların neredeyse tamamında benim resimlerim olurdu. Eğitimsiz bir yetenek pek de işe yaramıyor ama. İnsanın duvarında kendi çizdiği bir resmi asması ne güzel bir duygudur kimbilir. Çok imrendim sana.Sevgilerimle.

  10. Bu arada iki Rabia var ya, karıştırılıyormuşuz. Adımı mı değiştirsem ki? Mesela ÖzRabia falan. :))))Şaka tabii. Ama yeni bir isim düşünüyorum karıştırılmamak adına.

  11. Sevgili Lavantin resimlerin gercekten harika,ellerine ve yüregine saglik.Baska resimlerimde var diyorsun, lütfen onlarida yayinla cok merak ettim.Sevgiler Behiye

  12. Zaten insanın içindeki resim yapma sevgisi, hevesi ve isteği hiçbir zaman bitmez. Arada bir sanki unutulmuş gibi yapar, sessiz kalır. Ama nerede bir tablo görsen, nerede bir resim çizen görsen, nerede bir resimle ilgili çalışma görsen yeniden depreşir, canlanır, insanın içini kıpır kıpır yapar. Bende aynı şeyleri hissedip, uzun ve boş vakitlerimde istediğim resimleri, istediğim boyaları döküp saçarak yapabileceğim atölye hayali ile yaşıyorum. İnşallah bir gün olur. Resimlerin çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Sevgilerimle…..

  13. Zaten insanın içindeki resim yapma sevgisi, hevesi ve isteği hiçbir zaman bitmez. Arada bir sanki unutulmuş gibi yapar, sessiz kalır. Ama nerede bir tablo görsen, nerede bir resim çizen görsen, nerede bir resimle ilgili çalışma görsen yeniden depreşir, canlanır, insanın içini kıpır kıpır yapar. Bende aynı şeyleri hissedip, uzun ve boş vakitlerimde istediğim resimleri, istediğim boyaları döküp saçarak yapabileceğim atölye hayali ile yaşıyorum. İnşallah bir gün olur. Resimlerin çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Sevgilerimle…..

  14. Benim resimlerim o köşelere pek asılmazdı, nedendir merak ettim şimdi.:) Bir keresinde cephane taşıyan bir kağnı çizmiştim. Öğretmenim milli Eğitim’e göndermek üzre almıştı gidiş o gidiş bir daha haber alamadım.:))Bende resim konusunu bilgisayara taşımayı düşünüyorum ama eşimin tüm ısrarına rağmen erteliyorum. Eminim ki çoluk çocuk telef olur ben başından kalkamam.:)))İsim konusunda kesinlikle haklısın, epey zorlanıyorum bende.Selamlar…Behiye’ciğim inşallah zamanla bunu gerçekleştirmeyi düşünüyorum. Ama bir kısmı hediye edildiği için elimde olanları yayınlarım inşallah.Selamlar…

  15. Ufuk, duygularıma tercuman olmuşsun. O atölye benimde hayalim ama sadece resim değilde, içinde her türlü el sanatlarının yapılabileceği bir yer hayal ediyorum. Resim merakının olması ne güzel, sayfanda resimleri göremedim. Varsa yayınlarsan sevinirim.Selametle…

Bir Cevap Yazın

