Kabak Salatası ve Patates Graten

Yıllar önce Tarifi Alman’lara ait patates graten yemiştim. çok lezzetliydi ama nasıl yapıldığı konusunda hiçbir fikrim yoktu. Tahmin yoluyla hazırladım malzemeleri ve sonucu ona çok yakın bir tat oldu.

153

153a1

MALZEMELER:

  • 5-6 tane patates
  • 1 soğan
  • 1 tatlı kaşığı salça
  • 1 kaşık krema
  • 1 tane yeşilbiber
  • Tuzot, karabiber
  • Bir parça beyaz peynir

YAPILIŞI:

  • Patatesler yarım halka doğranır.
  • Soğan rendelenir veya robottan geçirilir.
  • Bütün malzemeler karıştırılp yağlanmış tepsiye yayılır.
  • 185° de pişirilir.
  • Kabak salatasının tarifi arşivim de var.
5 thoughts on “Kabak Salatası ve Patates Graten

  1. Çok canlı ve albenili görünüyor.Tam yaz sofralarına yakışır tarifler olmuş.Ellerine sağlık….Diyette kolaylıklar diliyor darısı başıma diyorum :)Selamlar canım…..

  2. Sevgili Lavantin,yine nefis yemekler hazirlamisin ellerine saglik patates graten benimde cok sevdigim bir yemektir ellerine saglik,Bisey dikkatimi cekti arkadas listenden cikarmissin beni uzun zamandirda ugramiyorsun ne oldu farkinda olmadan biseymi yaptim yoksa ?sevgiler…

  3. Seval’ciğim, haklısın bu aralar eşim favorilerimi temizlik yaparken silmişti, bende kısa zamanımda sadece linkimde olanlara giriyordum. Kesinlikle kasıtlı değil canım yanlış anlama. Favorımdeydin ama henüz listeme alamamıştım. Eşimde sağolsun bilgisayar hesabımı farkında olmadan karıştırdığı için dün favorimde olanlar bu gün kaybaoluyor, dolayısıyla bende fark edene kadar bir süre geçiyor. Ve malesef o bunu hep yapıyor.:))) Evde tek bilgisayar olduğu için, her türlü denemede aynı bilgisayarı kullanınca ortalık toz duman oluyor. Her hafta yeniden kurulan tek bilgisayar bizim zavallı bilgisayar. :))Selamlar…

Bir Cevap Yazın

