Ton Balıklı Ekmek Pizası

Sevgili Açelya, hayatıma girişi gibi sesizce ayrıldı buralardan. Ona yeni dünyasında başarılar ve mutluluklar diliyorum. Tabiki arkadaşlığımız Allah’ın izni ile devam eder, ama eskisi gibi de olmayacak malesef. 😦
Aşağıdaki vişneli pastaya yorum yazan arkadaşlar kusura bakmasınlar lütfen, epeyce geciktirdim cevaplarını.
Ismarladığımız diz üstü bilgisayarda sorun çıkınca, ben mecburen yine eşimin bilgisayarını paylaşıyorum. Tabiki ondan fırsat bulunca oluyor bu paylaşım. 😦

Yine bir öğle vakti ve ben kara kara ne yapsam diye düşünüyordum. Buzluktaki piza ekmeklerimden artan dilimleri çıkardım. Balık konsevesini açtım, onlar bana ben onlara bakarken bir kaç dakika içinde nefis görüntüsüyle balıklı ekmek pizalarını fırına koyuyordum. Ekmek kızardıktan sonra tıpkı tos ekmeği gibi kıtır kıtır harika bir tat verdi. Gerçekten malzemeler birbirine son derce uyumlu ve harika bir tadı vardı.

156
MALZEMELER:

  1. 4 büyük dilim ekmek
  2. 1 kutu ton balığı konservesi
  3. 1/2 kırmızı ve yeşil biber
  4. Kaşar

YAPILIŞI:

  1. Fırını 180° ye ısıtın
  2. Ekmeklerin üzerine balık konservesini eşit olarak yayın.
  3. Biberleri üzerine dizin.
  4. En üste kaşarı serpip fırınlayın.
12 thoughts on “Ton Balıklı Ekmek Pizası

  1. Lavantin Açelyanın hakkında har-yırlısı olsun mesafeler olsada dostluklar inşallah baki kalır.Pratik yemeklerini çok seviyorum senin benim hiç aklıma gekmeyecek bir yemek bu ellerine sağlık canım.Sayfamdan cevap verdim ama buradanda söyleyeyim soda keki hem kabartıyor hemde dokusunu yumuşatıyor hazır kek gibi oldu tadı.sevgiler

  2. sevgili lavantin acelya gittimi? daha yeni tanimistim kendisini herseyin hayirlisi olsun.Seninde ellerine saglik nefis bir lezzet daha tanidim oglen yemeklerinde,cocuklar kresten gelince pratik ne guzel.Ellerine saglik. Selamlarimla.

  3. Seda’cığım ilk kek denememde soda meselesine el atacağım inşallah.Teşekkürler…Serap, teşekkür ederim. Malesef Sayfasındanda görüldüğü gibi Açelya gitti aramızdan.:( Zaten ben çok ısrar etmiştim sayfa açması konusunda, o pek istekli değildi. Ama yinede çok başarılıydı. Ona selamlar gönderiyorum buradan.Hayırlı geceler…

  4. merhaba lavantin. ben müge sitenizde lahmacun tarifi görmüştüm. ama şuan bulamıyorum. amerikada yaşıyorum eşime süpriz yapıcaktım:( neyse inşallah tekrar koyarsınız. iyi günler

  5. Sevgli Müge, bir hata sonucu tarifi taslaklar olarak yerleştirmişim. Hamur işleri arşivinden veya aşağılara doğru gidersen bulabilirsin. İnşallah güzel bir süpriz yaparsın eşineSelamlar…

  6. Canım artık öğlenleri evde ne yapsam diye düşünürken aklıma hep sen geliyorun. 🙂 Ellerine sağlık.

  7. Sevgili Naile, benim gibi üç öğün yemek pişirmek zorunda kalınca insan üretken olmaya çalışıyor.Selamlar canım…

  8. Annem derki hamaratlik olanla degil elindeki ile ortaya yemek cikarabilmektir.Sen hamaratsin:)Elerine saglik.

  9. Sevgili Rabia, çok teşekkür ederim, ben kendimi hite hamarat görmem. Benim annemde: “Bol malzemeyle herkes yemek yapar ama iş kıt malzemeyle yemek yapmakta derdi.Selamlar canım…Arzu, teşekkür ederim, yine beklerim canım.Selamlar, sevgiler…

  10. merhaba,bu ekmek pizzası hem çok kolay hem de çok lezzetli görünüyor,ton balığı ile hiç denemedim ama sen yaptınsa güzeldir.ellerine sağlık arkadaşım,ayrıca vişne pelteli pasta da mükemmel görünüyor.tarif not edildi en kısa zamanda denenecek.selamlar.

Bir Cevap Yazın

