Kremalı Makarna

Ama ne makarnaydı! Yediğim en güzel makarnalardan biriydi. Kısaca “diyetimi bozdum ağalar” pardon” hanımlar” makarnasıda diyebiliriz. Her çatalda uzanan kaşar ve krema tadı çoook güzeldi.

 bild_263

MALZEMELER:
  • 500 gr. makarna
  • 1 kaşık tereyağ
  • 1 kaşık cereme fraiche (birçeşit krema)
  • 1 kaşık peyaz peynir
  • Bir miktar kaşar
  • Karabiber, tuz

YAPILIŞI:

  • Makarna bol tuzlu suyla haşlanır.
  • Tereyağ eritip diğer malzemeler eklenir.
  • Peynirler eriyince soğuk sudan geçirilen makarnalar ilave edilip, bir süre kavrulur.
  • Baharatlandırılıp servis yapılır.
19 thoughts on “Kremalı Makarna

  1. merhabalar lavantin, makarnayi kremayla hic denememistim ama lezzetli görünüyor mutlaka böylede deneyecegim ellerine saglik,sevgler…

  2. Lavantin ellerine sağlık canım.Neden bol tuzlu su? normal tuzlu yapsak olmaz mı?selamlar…

  3. Lavantin makarna denince ne diyet ne başka yemek önüne geçemez ellerine sağlık makarna,krema,kaşar sonuç kötü olur mu

  4. Lavantin, öyle güzel yapmışsın birde güzel fotğraflamışsın birde anlatmışsın…bizde önce bakmak sonra mutfağa gidip yapmak kaldı … sevgiler

  5. Merhaba ben geldiiiim.Bahar temizliği yapıyorum da pek gezemiyorum sayfaları.Ellerine sağlık Lavantin misler gibi görünüyor ama merak ediyorum ben hiç krema kullanmadım ağır olmuyor mu tadı yemeğin?

  6. lavantincim,suan karnim ac ve o tabaktaki kremali makarnayi gorunce bundan yapmaliyim dedim kendi kendime.mmmm.ellerine saglik…

  7. canım merhaba, makarnayı ben çok severim gerçekten harika görünüyor ellerine kollarına sağlık…selamlar…www.denizesintisi.com

  8. evet canım arkadaşım,makarna ve krema üzerine bir de peynir hiç bir diyet kalmaz ortada..buna kim dayanabilir..canım istedi bak sabah olmasına rağmen.selamalr.

  9. Ellerine saglik Lavantin,lezzeti katan krema saniyorum, nasil bir sey bu krema?buralarda da bulabilir miyiz acaba?

  10. Seval inanki denemeye değer. Bende ilk yaptım ama artık sık yapacağa benziyorum.Sevgiler…Serinmavi, suyun bol olmasını kastetmiştim canım.Sevgiler…

  11. Seda, çocukluğumunda en gözde yemeklerindendi makarna. Annem sık sık beyaz oeynirli veya yumurtalı yapardı, bayılırdım.Allah’a emanet ol.Sevgili Nur, teşekkür ederim. Ayrıca yeni blogun hayırlı olsun. Henüz gezemedim ama birazdan bakacağım inşallah.Sevgiyle kal canım.

  12. Esra’cığım misler gibide kokuyordu zaten. Denemeni şiddetle tavsiye ederim.Evin şimdi ne güzel olmuştur, bahat temizliğinden sonra. Ne güzel adetlerimiz var. Nede olsa dinimiz temizlik dini.Sevgiler…Umran, hiç vakitkaybetmeseydin. :))Aslında çatalda kaşarın tel tel olduğu bir resmi vardı onu koymalıydım.Allah yar ve yardımcın olsun.

  13. Ebru’cuğum teşekkür ederim. Bu gün sayfama hiç uğramadım, özlemişim.Sevgiler…Meral hanım, öncelikle hoş heldiniz diyorum. Size cevap yazmadan sayfanıza göz attım. Özellikle oğlumun çok hoşuna gideceğini düşünüyorum, sizinde ellerinize sağlık.Sevgiler…

  14. Olsun sabah mabah farketmez, ben kahvaltıyada yerim makarna. :))Zaten çocukların olduğu bir evde diyet yapmaya çalışmak işgenceye dönüşüyor. Sevgiler canım…Rabia’cığım bu gün Açelya ve diğer arkadaşlarımı ağırladım. Bu sebepten sayfama cuma yazısı dahi koyamadım, seninde cuman mübarek olsun.Lama’cığım sizin oralardada olacağını tahmin ediyorum bu kremanın. Arşivden çökeleği bulursan orada kutusunun resmi var.Katı yoğurt kvamında , zaten tadıda ekşi olmayan yağlı tatlı yoğurt tadına benziyor.Sevgiler…

  15. Lavantin’ciğim, makarna nefis görünüyor zaten kaşar oldumu gelde yeme:)Ellerine sağlık ablacım.Sevgilerimle…

  16. Sevgili Lavantin,Ben bu tarifine yorum bıraktığımı hatırlıyorum ama çıkmamış. Makarnayı çok severim kremalı da deneyeceğim. Tarif için teşekkürler:)

  17. Hayat abla, hep daha az yağlı olsun diye düşündüğüm için, daha önce belkide cesaret edemedim.Ama bu tat bana cesaret verdi.Bocuruk, bir hata olmuştur belki. Son günlerde bir gariplik farkediyorum blogerde.Teşekkür ederim, güzel bir makarna oldu.

Bir Cevap Yazın

