Baharatlı Ekmek

Özellikle pazar kahvaltıları için çok hoş oluyor; benim uydurma ekmekciklerim. Geçenlerde yaptığım sağlıklı cipsi andırıyor tadı.

170

MALZEMELER:

  • Hamur için arşivdeki mayalı hamurlardan faydalanabilirsiniz.

Üzeri için.

  • Sarımsak tozu
  • Pulbiber
  • Salça
  • kekik, biberye
  • Zeytinyağ

Yapılışı:

  • Salça, zeytinyağ ve baharatları karıştırın.
  • Hamurdan küçük bezeler hazırlayıp açın.
  • Hamurun üzerine önce salçalı karışımı sürün.
  • Diğer malzemeleri üzerlerine serpiştirip, 200° de pişirin.
11 thoughts on “Baharatlı Ekmek

  1. Merhaba Lavantincim,ellerine sağlik ekmeklerin cok güzel görünüyör.Lavantincim E-Mailimi kullanmaya karar verdim iste adresim: beyhan38@hotmail.deGörüsmek üzere canim,bu arada yorumlarin icin tesekkür ederim.Allah razi olsun kardesim.

  2. Beyha’cığım e postanı kullanmana sevindim. Daha rahat iletişim kurabiliriz seninle.Allah yardımcın olsun sıkıntılı her anında.(Ben arkadaşlarımla konuşurken bu tür dualar etmeyi alışkanılık haline getirmeye çalışıyorum. Müminin mümine duası kabul olurmuş.)

  3. Baharatlı acılı olurda kötü olurmu eminim çok lezzetli olmuştur cumartesi sabahı ekmek pizzanı yaptım çok lezzetli ve pratik oldu teşekkürler arkadaşım birde poğaça harcını sormuşsun hazır pakette içinde baharat karışımı olan bir harç marketlerde satılıyor bağdat marka orada bulamazsan ben sana gönderirim.

  4. Ekmekler cok guzel gorunuyorlar,bende istiyorum.Cunku cuma gitmeye karar verildi senin haberin yok;):) Ellerine saglik gorusmek uzere.Allah’a emanet ol.Selamunaleykum

  5. Canım Lavantin, inanılmaz leziz görünüyor. Mutlaka denyeceğim. hımmm şimdiden ağzım sulanmaya başladı :)Ellerine sağlık hayatım

  6. merhaba Lavantin, pratik değişik kahvaltılıklar hazırlıyorsunuz, ben de heves ettim simdi. Baharatlı sarımsaklı salçalı bu ekmekçikler leziz görünüyor. Ben de lavaş üzerine buna benzer soslama yapıyorum, incecik pizza oluyor..:)Elinize sağlık..sevgilerle

  7. Sevgili Lavantin; çok güzel görünüyor mayalı hamur ve bharat eminim tadıda çok güzeldir ellerine sağlık canım…

  8. Seda’cığım ilgin ve teklifin için teşekkür ederim.Belki buralarada gelir veya içindeki baharatları yazarsanda ayrı ayrı edinebilirim.Sevgiler canım…Zerrin’ciğim hamağının üzerinde bir bardak çayla harika olur. Şimdiden afiyet olsun.

  9. Açelya, canın sağolsun canım sen gel bensana içili köfdede yaparım baharatlı ekmekte.Ayşe’ciğim bak buda ilginç bir fikir, lavaş üzerine denemek.Burada vejeteryan pizaları var dediğin gibi, üzerinde brokoli filan la çok güzel oluyorlar.

Bir Cevap Yazın

