Limon Pelteli Puding

Sanırım ben bu yaz pelteli pudingi her meyveyle denerim; Allah nasip ederse. Öyle güzel ve hafif bir tatlıki, bir yiyince hep yemek istiyor insan.

 bild_2022

MALZEMELER:

  • 1 paket vanilyalı puding
  • 2,5 bardak süt
  • Şeker miktarını kendinize göre ayarlayın; ben tatlandırıcı kullanıyorum.

Pelte için:

  • 1/2 bardak limon suyu
  • 1 kaşık nişasta
  • 2-3 kaşık şeker
  • 1 limon kabuğu rendesi

YAPILIŞI:

  • Pudingi, paketin üzerindeki gibi hazırlayıp, kaselere doldurun.
  • Limon suyunun üzerini suyla doldurup, küçük bir tencerenin içine dökün.
  • Nişasta ve diğer malzemeleri de tencereye ekleyip, karıştırarak pişirin.
  • Hemen kaselerdeki pudingin üzerine paylaştırın.
  • Tamamen soğuyunca buzdolabına koyun.
2 thoughts on “Limon Pelteli Puding

  1. Günaydınlar Lavantin ben bu tatlıyı tanıyorum sanki, bunun portakallısı da vardı değil mi ve ben çok beğenmiştim.Ellerine sağlık ne güzel şeyler deniyorsun…Seni senden daha çok sevene emanet ediyorum; AEO…

  2. Evet canım, ve sanırım yaz meyvelerinide deneyeceğim inşallah.Çok hafif, çok güzel.Sevgilerimle;AEO… 😉

Bir Cevap Yazın

