Bana Burada iş Yok

Hayırlı cumalar diliyorum tüm sevenlere ve ziyaret edenlere.

Osmanlıların yirmi ikinci padişahı olan Sultan II. Mustafa 1695-1703 yılları arasında hüküm sürmüştür. Bu devirde İran Şahı bir nezaket eseri olarak Osmanlı sarayına, iyi yetişmiş ve mesleğinde uzman olan bir doktor göndermişti. Osmanlı sarayına gelen hekim, sarayın sosyal yaşamını soruyor. Deniyor ki:
“Burada acıkmadan sofraya otuurlmaz ve tam doymadan sofradan kalkılır.”Bunu öğrenen hekim:”Öyle ise bana burada iş yok, boşuna gelmişim.” diyerek memleketine dönüyor.

5 thoughts on “Bana Burada iş Yok

  1. Selamunaleykum.Cuma’n mubarek olsun,der ve tatlina bayildim dogrusu.En kisa zaman da sana geliyorum ve tatli istiyorum.:);).Gercek dostum benim. Canim ALLAH’A EMANET OL.

  2. Lavantinciğim, hayırlı Cumalar.Sayende güzel şeyler öğreniyoruz. Tulumba tatlısı da nefis görünüyor. Eline sağlık. Ben şimdi Açelyaya gideyim.Sevgilerimle.

  3. Sen gel ben sana yaparım canım.Kıtır kıtrı nede güzeldi.:))Rabia’cığım sanada hayırlı cumalar. İnan görüntüsünden dahada güzeldi tadı.

  4. Dostluklara mesken bu yürek; aşka değil,sevgilinin gözlerine değil dostun sözlerine merhabasına muhtaç bu yürek! merhaba ey dost yürektesin!

  5. Peri’ciğim, ne güzel sözler bunlar.Kimin yüreğindeysek kendiside yüreğimizdedir inşallah!Allah yar ve yardımcın olsun.

Bir Cevap Yazın

