TUTUN, İŞTE HIRSIZ BUDUR

Hekese hayırlı cumalar diliyorum.

Adamın biri Hz. Süleyman Aleyhisselam’a gelerek, kazlarının çalındığını ve bunu komşularının yaptığını idda etmiş. Hz. Süleyman Aleyhisselam da hemen halkı mescide toplamış ve:
“İçinizden biri hem komşusunun kazlarını çalıyor, hemde çaldığı kazların tüyleri kafasında olduğu halde utanmadan mescide geliyor,” der demez, hırsız eliyle başını sıvazlamaya başlamış. Onun bu halini görünce Hz. Süleyman Aleyhisselam şöyle buyurmuş:
Tutun, işte hırsız budur.”

8 thoughts on “TUTUN, İŞTE HIRSIZ BUDUR

  1. sana da harırlı cumalar Lavantin bu yazı çok güzel.Şimdi küçük köylerde acaba böyle sorunlar bu şekilde çözülüyor mudur…Malum şehirler aldı başını gidiyor…Sütlaçına bayıldım hiç aklıma gelmezdi bu şakilde bir sunum ama diyorum ki Türkiye gerçekten bereketli bir memleket orada gıdım gıdım burada tencerelerle…ellerine sağlık…esra

  2. Esra’cığım kimbilir belkide yapılıyordur. STV deki dizileri düşününce olabileceğini düşünüyorum.Sütlaç, puding gibi tatlılara meyve sosları çok yakışıyor.Sevgiler…

  3. merhaba lavantin..Bugün arkadaşın biri msnine bir slogan bırakmış…”Kardan adam olur senden olmaz” şeklinde bana mı diyen diyene 🙂 Adam olmayacaklarda kendisini belli ediyor:)

  4. Lavntin’ciğim,sana da hayırlı cumalar. yazı da çok güzel paylaştığın için teşekkürler.Sütlaç ve kazan kebabına bayıldım.Ellerine sağlık ablacım.Sevgilerimle…

  5. Cuman mubarek olsun yazin cok guzel ve anlamli,tebrik ediyorum.Gorusmek uzere diyorum ve öpuyorum!!

  6. Lavantin’cim hayırlı cumalar canım, yazıda çok güzel, sevgiler, iyi tatiller..

  7. Rabia, sağol arkadaşım. Dünden beri bilgisayarı açamadım yorumlarda tabiki biraz gecikti.Sevgili Betül komik bir söz ama gerçekten adam olmayan, olamazmı acaba?Sevgiler…Sağol Hayat abla. Bu yazıları bende çok beğenerek okuyorum, tabiki paylaştıkca dahada güzel oluyor.Teşekkürler Açelya’cığım, Belki bu pazar gerçekleştiririz büyük buluşmayı.Ebru’cuğum sağol canım. Herkese iyi tatiller…

Bir Cevap Yazın

