Tavada Balık Rulo

Balığı nasıl yapacağımı düşünürken, birden ampüller yandı kafamda. :)) Oktay usta edasıyla girdim mutfağa, aklımdaki balık yemeğini hayata geçirdim. Düşüncem sadece balıkların bu güzel şekillerine odaklanmıştı…

191

MALZEMELER:

  • 7-8 adet fileto balık (balıktan pek anlamam, lezzetli bir balık seçin. Ben burada buzlukta satılanlardan aldım.)
  • 2 diş sarımsak
  • 1 kaşığı salça
  • maydanoz
  • Köri ve sevdiğiniz farklı baharatlar (ben çin baharatı kullandım)
  • Sıvıyağ, tuz
  • Yarım limon

YAPILIŞI:

  • Salçadan 1 talı kaşığı ayırın ve kalanını ezilmiş sarımsak köri ve diğer baharatlarla karıştırın.
  • Filetoların üzerine bu karışımı güzelce yayın ve kuyruktan başlayarak sarın.
  • Sarılan balıklara açılmaması için çaprazlama iki kürdan batırın.
  • Sıvıyağı tavada kızdırın, bir miktar köriyi kavurun ve ayırdığınız salçayı ekleyin.
  • Salça kavrulduktan sonra balıkları tavaya yerleştirin ve hafif sallayarak bir süre pişirin.
  • Balıkların üzerine yarım bardak kadar su ve limon dilimlerini ekleyip ağzını kapatın, altını kısın.
  • Pişen balıkları salatayla servis yapın.
11 thoughts on “Tavada Balık Rulo

  1. canım mailini aldım sana cevap gönderdim sanırım almamışsın şimdi tekrar gönderdim alakana çok teşekkür ederim sağol canım

  2. Sevgili Lavantin,Çok lezzetliye benziyor. Ellerine sağlık. Oyunumu oynadım ve ziyaretine geldim. Davetin için tekrar teşekkürler..

  3. Selen’ciğim sağol, lezzetli bir balıkla çok güzel bir tat oluyor.Hemen sayfana bakıyorum inşallah.

  4. Seda’ yorum yazdıktan sonra e postama baktım, cevap gelmişti. Seni boşuna yordum canım.Sevgiler…

  5. BİLİYORMUSUN BUGÜN DÜNYA DOSTLAR GÜNÜ BU MESAJI SENDE SEVDİĞİN DOSTLARINA GÖNDER EĞER BENDE O SEVDİĞİN DOSTLARINDAN BİRİYSEM BANADA YOLLA BUNU ON ARKADAŞINA GÖNDER BAK KAÇ CEVAP GELECEĞİNE

  6. Canım Lavantinciğim, bence amaca ulaşılmış. Çünkü sunum şekil şahane olmuş.. 🙂 Ellerine sağlık…Sımmsıcak sevgiler

  7. Sevgili Ebru sizlere cevap yazmayı unutmuşum, kusura bakmayın lütfenYorum için teşekkürler.Açelya yazıyı gönderdiğim herkes sağolsun cevap yazdı.Zerrinciğim sağol canım, sen öyle diyorsan.Ezberbozan ismin çok ilginç. Hoşgeldin sayfama.Somon dağılmassa nefis olur. haber bekliyorum.Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

