Kabak Greten

İlk kez karnabaharda başka bir sebzeyle graten yaptım. Bizim çok hoşumuza gitti. Ve daha sık yapmaya kara verdim Allah nasip ederse.

194
MALZEMELER:

  1. 2 tane kabak
  2. 1 tane yumurta
  3. 2 bardak et suyu süt veya normal su
  4. 1 kaşık tepeleme krem peynir
  5. 100 gr. sıvı krema
  6. 6 kaşık yulaf ezmesi
  7. 1 kaşık un
  8. Tuzot, karabiber

YAPILIŞI:

  1. Kabakları kibrit çöpü doğrayıp, tuzlu suda haşladım.
  2. Su, tuzot ve unu çırpıp, koyulaşana kadar pişirdim.
  3. İçine krem peynir ve kremayı koyup, peynir eriyene kadar ocakta tuttum.
  4. Iıyınca yumurta ve karabiberini koydum.
  5. Küçük bir fırın kabına yulafı serptim ve üzerine kabağı koydum.
  6. En üstüne pişirdiğim karışımı döküp, 180° üzeri kızarana kadar pişirdim.
7 thoughts on “Kabak Greten

  1. Canımmm, pek güzel görünüyor. ben de severim. Hem hafif bir yemek hem de leziz…ELlerine sağlık canımmm.sevgiler…Canım Lavantin seni linklerime eklememin bir sakıncası yoktur umarım…

  2. Teşekkürler Zerrin’ciğim, bende daha sık yaparım inşallah.Linklerine eklemen beni mutlu eder, bir teşekkürde onun için. :)))Sevgiler canım…

  3. lavantincigim yemegin cok guzel gozukuyor canim eminim tadida oyledir,ellerine saglik…acelya

  4. Lavantin ellerine sağlık nefis görünüyor,bu arada mail gönderdim sana aldın mı?

  5. sevgili lavantin ellerine sağlık,nefis bir tat sevgiler bende beklerim….www.aslielmaskaranfil.blogspot.com

  6. Sağol Açelya, sen daha güzellerini yaparsın.sevgiler…Seda’cığım teşekkür ederim. Postanı henüz almadım, şimdi tekrar bakayım.Sevgili Aslı sağol, bilgisayar elime geçerse eğer, ilk işim ziyaretine gelmek olacak inşallah.Almanya’dan selam ve sevgiler Umran. beğenin için sağol canım.

Bir Cevap Yazın

