Puding Pastası

Kolay, hafif ve öylesine bir pasta. Hazırlarken pudinge normal şeker yerine tatlandırıcı kullanırsanız, olur size diyet pasta.


MALZEMELER:

  • 1 paket kakolu puding
  • 1 paket sade puding, veya isteyen istediğini kullanabilir.
  • Kalıbın büyüklüğüne göre sable bisküvi.
  • Süslemek için hindistancevizi veya ne isterseniz.

YAPILIŞI:

  • Kalıbın içine plastik folyo serilir, bisküviler istenilen şekilde dizilir.
  • Sıcak puding istenilen şekilde dökülüp, soğutulur.
  • Tamamen soğuduktan sonra buzdolabında bir kaç saat bekletilir.
  • Ters çevrilip kalıptan çıkarılır ve üzeri süslenir.
9 thoughts on “Puding Pastası

  1. Merhaba Lavantin, puding pastasini ben de severim, hem pratik, hem de tadi guzel olur. Asagida ki kofteler ise cok guzel gorunuyorlar, en kisa zamanda ben de denemek istiyorum, sevgilerle,

  2. Lavantin’cim ne degisik sekil olmus.Wallaha resme cok baktim.Diyet olayinda supersin haa.Diyet seker ha:))iyi fikir …Operim

  3. Canim ya tam cikiyordum ki blogdan.Anam ne goreyim o kofte ne oyle yagli kofte…ay yapmayin boyl yaa gece gece yani beni usmeyin:))ben olurum b bulgurlu tariflere…ahh cigkofte…Aman ben kacayim.Resmi icimi mahvettii.Cok fenasin kizim…ne diyem.Antepe komsumu olsam ne??

  4. Lavantin nasıl bu kadar hızlı olabiliyorsun maşaallah sana. Ben köfteye bittim bu arada. Ahh güya antepdeyim ama yapıp da yediğim yok. Nasıl canım çekti anlatamam. Ellerine sağlık. Pasta da çok değişik geldi.Ellerine sağlık canım..Sevgileri

  5. Sevgili Gülenay, sağlıklı olmadığını söyleyenler var ama net bir bilgi değil, bu yüzden aşureye bile tatlandırıcı kullanıyorum. En azında şekerden kurtulmuş oluyorum ve bence tadını etkilemiyor.Bence Antep’ten gelin veya damat al.:) Bu arada yağlı köfte, çiğ köfteden daha lezzetli çoğuna göre.Rabiacığım insan Antep’te olurda hiç köfte yapmazmı? Antp’te yaşasam herhalde haftanın 3 günü yapardım, tabiki komşularla. Vatanınızda yaşamakla inanki büyük nimet içindesiniz arkadaşım.

  6. lavantin tatlıların şahane gözüküyo en kısa zaman da hepsini deneyeceğim çok teşekkürler yeni tarifler bekliyoruz

Bir Cevap Yazın

