Resimlerim…

Bu resim tual üzerine ilk sulu boya denemem. Evim deki bir kartposaldadan esinlenerek yaptım.

290

Alttaki resim İnebolu sahillerinde Osmanlı stili bir köy evi. Osmanlı mimarisine ait güzel bir örnek.  Evin asıl rengi boyasız ahşap, ben biraz renklendirmek istedim. Resme hareket kazandıracağını düşündüm.
Elbetteki resimlerimin hepsi bu değil. bazıları arkadaşlarımın bazılarıysa Türkiye’deki ailemin duvarlarını süslüyor. diğer bir kısmını da belki daha sonra sayfama koyarım.

290a

3 thoughts on “Resimlerim…

  1. Sevgili Lavantin, resimlerin çok güzel, ne yazık ki ben yeteneksizlerdenim, ama sen insanoğlunun gittikçe çirkinleştirdiği dünyaya güzel birşeyler ekleyenlerdensin, kutluyorum, eminim lavanta resimleri de çok güzel olur:) en iyi dileklerimle Fatma Sılan

  2. Harika diyorum. Resim benim de ilgi alanim. Resim yapmayi cok seviyorum lakin benim ki bir Hobby Bahce Blogu. Seni nereden bulduklarini yeni oldugunu ifade etmissin. Iste o mesajin beni buraya getirdi. Sevgili Hayat´da yilbasi&bayram etkinligine katilmisti. Bende evsahibesi olarak tanidim onu. Tariflerin de cok hos, 15 Ocakta pirinc etkinliginin de sahibesiyim. Katilirsan daha cok arkadasin seni tanimasina firsat verirsin. Yeni yilini ve bayramini kutlar basarilarinin devamini dilerim…Sevgiler Sonia.

Bir Cevap Yazın

