Soğanlı Bulgur Pilavı

Sevgili acelya’yayla onunla konuşurken, bulgur pilavını nasıl yaptığını anlatmıştı. Soğan koyduğundan bahsedince, benim aklıma direk salçalı pilav geldi. Oysaki salçasız ve soğanlı yapıyor; çokta güzel oluyor. Ben sadece biberde ekledim. Yanında ayran, domates ve taze soğanla tadını eminim tahmin edersiniz. :))

185

MALZEMELER:

  • 1 bardak pilavlık bulgur
  • 1 tane kuru soğan
  • Yarım yeşil yarım kırmızı biber
  • Tuz, karabiber, sıvıyağ

YAPILIŞI:

  • Soğanlar biberlerle yağda kavrulur.
  • Bulgur, su ve baharatları eklenir.
  • Kaynayınca altı kısılır ve pişmeye bırakılır.
Soğanlı Bulgur Pilavı” üzerine 7 yorum

  1. Lavantinciğim Antepliyiz ne de olsa. Ben de olsam ilk aklıma gelen salçalısı olurdu. Soğan ile servis etmişsin nasıl iştah açıcı duruyor anlatamam. Ellerine sağlık.Sevgilerimle…

  2. Daha dün bulgur pilavını aradım nette keşke sabretseymişim senin ki daha güzel duruyor.çok sevmezdim bulguru ama şimdi bayıla bayıla…Ellerime sağlık…esra

  3. ellerine sağlık sevgili lavantin,bereket ve huzur hem kalbinizden hem sofranızdan hiç eksik olmaz inşallah…

  4. Değilmi ya? Nede güzel olur memeleketimin bulgur pilavı. Bizim evde ben hariç neredeyse kahvaltıda bile soğana hayır demezler. Kızım bile ekmeksiz yemeğe çalışıyor, ama tabiki ağzı yanıyor.Esra, aslında pilavım yeni değil. Dün açsaymışım denk gelecekmiş. Birdahaki sefere inşallah dersin.Sevgili Ecemsu, güzel dileklerin için Allah razı olsun diyorum. Ve cümlemizi dahil ediyorum duana.Allah’a emanet ol…

  5. merhaba lavantin… yanına süzme yoğurt salata ile en sevdiğim yemektir :)

  6. ya benim karnım çok aç..lavantin canım sayfana geldim açlığım arttıbu ne ya..hepsi birbirinden harika görünüyor.eline sağlık.selamalr..

  7. Betül, hani derlerya “tadından yenmez diye” aynen öle canım.Allah’a emanet ol.Süheylacığım teşekkür ederim, Bak şımarırım ona göre. .))) Sevgiler canım…

Bir Cevap Yazın

